کد خبر: ۲۶۱۳۷۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۲۴ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، در حالی که بازیکنان پرسپولیس برای بازی حذفی مقابل تیم دسته دومی کارگر بنه گز در هتل لاله اردو زده اند، در این اردو شایعه عجیبی میان بازیکنان پرسپولیس دهان به دهان می چرخید!

سرخپوشان در حاشیه این اردو درباره برکناری درخشان حرف می زدند و می گفتند از منابع آگاه و نزدیک به باشگاه شنیده اند حمید درخشان با اولین باخت پرسپولیس از کار برکنار می شود و جای خود را به زلاتکو کرانچار می دهد.

جالب اینجاست که وقتی یکی از بازیکنان حامی درخشان به همبازیان خود گفت؛ «از این خبرها نیست. فردا در جام حذفی تیم سرخاب را می بریم و در لیگ برتر هم ۴ بازی باقی مانده را بدون شکست پشت سر می گذاریم و درخشان با غلبه بر استقلال تا پایان فصل می ماند»، این جواب را از همبازیان خود شنید؛ «مگر قرار است به تیم دسته دومی که همین چند روز پیش در لیگ دو به تیم استقلال ب باخته، ببازیم؟! فقط کافی است این تیم را با یک نتیجه ضعیف و خفیف حذف کنیم تا درخشان اخراج شود. اگر دلت واقعا برای درخشان می سوزد، لطف کن فردا بهترین بازی خودت را به نمایش بگذار تا جای پای درخشان محکم شود چون خیلی ها منتظر لغزش پرسپولیس هستند تا کرانچار را جانشین او کنند.» شایعه برکناری درخشان سوژه پرسپولیسی ها در اردوی هتل لاله بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها