کد خبر: ۲۶۱۰۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
هافبک صباي‌قم چند وقتي به دليل مصدوميت در تمرينات تيمش شرکت نمي‌کرد ولي حالا ظاهرا مي‌تواند در جام حذفي بازي کند.
ابوالفضل ابراهیمی در خصوص وضعیتش به "ورزش سه" می‌گوید: مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده است اما می‌توانم بازی کنم و این نظر مربی است در جام حذفی به زمین بروم یا خیر. هرچه او بگوید گوش می‌دهم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی بعد از نتایجی که در لیگ گرفتیم و تمرین‌هایی که در تعطیلات برگزار کرده‌ایم، داریم اما مسئولان باشگاه باید ما را از نظر مالی حمایت کنند تا به روند خوب خود ادامه دهیم.

ابراهیمی درباره اینکه صبا می‌تواند در جام حذفی موفق باشد یا خیر، اینطور می‌گوید: صد در صد می‌توانیم خوب ظاهر شویم چون قرعه نسبتا ایده‌آلی به ما خورده است و باید از این فرصت استفاده کرده و نتیجه بگیریم. با اینکه اولین بازی ما در این رقابت‌ها با شهرداری اردبیلی است که در لیگ یک حضور دارد ولی ما نه تنها آن‌ها بلکه تیم‌های دیگر را نیز دست کم نمی‌گیریم و باشناختی که از بازی دوستانه پیش از فصل با شهرداری به دست آوردیم می‌دانیم دیدار راحتی نخواهیم داشت. مدعی قهرمانی بودن در جام حذفی بسیار سخت است ولی دور از دسترس نیست.

وی اظهار داشت: اگر بتوانیم از فولاد گستر در اولین بازی لیگ امتیاز بگیریم شرایط ما خیلی بهتر می‌شود و ان‌شاالله هر مسابقه بهتر از قبل کار کنیم تا به رتبه‌های بالای جدول نزدیک شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها