کد خبر: ۲۶۰۹۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
مربي استقلال ابراز اميدواري مي‌کند که وزير ورزش پيگير بحث‌هايي که مطرح کرده است، باشد.
جواد زرینچه درباره نتایج اردوی ارمنستان آبی پوشان گفت: دلیل اصلی حضور ما در این کشور بحث روادید بود با این‌حال ما با مجموعه‌ای که در اختیار داشتیم توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و یک بازی هم با شیراک انجام دادیم که با وجود شکست، تجربه خوبی به بازیکنان ما داد. اساسا برگزاری این‌گونه بازی ها به نفع تیم است و بازیکنان در رقابت های خارجی نکاتی را می آموزند که در بازی‌های داخلی کمتر متوجه آن می‌شوند.

به نقل از ایسنا، وی درپاسخ به سوالی درباره مصاف روز شنبه تیمش در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی از قدیم جام شگفتی‌ها بوده است و به همین دلیل نباید هیچ تیمی را در این میان دست کم گرفت. اگر باهوش باشیم و ملی‌پوشان هم در کنار ما باشند، می‌توانیم برابر این تیم بازی خوبی انجام دهیم و به مرحله بعدی برویم. من اعتقاد دارم که تیم‌های لیگ یکی فاصله چندانی با تیم‌های لیگ برتری ندارند و از طرفی این دیدار در اهواز برگزار می‌شود که کار را دشوارتر می‌کند.

مربی استقلال درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ملی‌پوشان این تیم در بازی با فولاد نوین به میدان می‌روند، عنوان کرد: البته این مسئله را اقای قلعه‌نویی نهایتا تصمیم می‌گیرد اما قطعا شرایط آنها را باید دید و همچنین باید دید خودشان توانایی بازی کردن را دارند یا نه. به این ترتیب شاید به چند نفر از آنها به میدان برویم و همه آنها را در آن دیدار به کار نگیریم.

او درباره پرسشی درباره نتایج تیم‌های پایه فوتبال ایران در رقابت های آسیایی بیان کرد: چند روزپیش آقای گودرزی به عنوان متولی ورزش در ایران صحبت هایی را مطرح کردند که به نظرم باید پیگیر آنها باشند تا مشکلات را حل کنند. گودرزی به خوبی مسائل را مطرح کرد و امیدوارم صحبت هایش را پیگیری کند.

زرینچه در پایان افزود: مسئله دیگر هم این است که متاسفانه درحال حاضر اکثر تیم‌های فوتبال ایران حاضری خور شده‌اند و مثل گذشته سازندگی در فوتبال ایران وجود ندارد. مربیانی که با جان و دل برای تیم‌های پایه تلاش می کردند یا خانه نشین هستند یا به رحمت خدا رفته‌آند. ما سراغ دلسوخته ها نمی‌رویم و تا زمانی که سرمایه سوزی کنیم و به تیم های پایه امکانات ندهیم، وضعیت همین است که می‌بینید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها