کد خبر: ۲۶۰۷۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
عبدالله زاده:
احمد عبدالله زاده، هافبک 21 ساله تيم ملي از آندرانيک تيموريان به عنوان الگوي فوتبالش نام مي برد.
به گزارش پایگاه 598، هافبک فولاد که این فصل در ترکیب اصلی این تیم بازی کرد و به تیم ملی دعوت شد در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« اول فصل می خواستم از فولاد جدا شوم. هدفم این بود که جایی بروم و بازی کنم. اسکوچیچ که آمد اوضاع تغییر کرد. او فیلم بازی من در زمان مربیگری اکبر محمدی در تیم ملی جوانان را دید و به باشگاه اجازه نداد رضایت نامه قرضی مرا صادر کند. همین شد که در فولاد ماندم و 11 بازی انجام دادم تا به تیم ملی برسم»

عبداله زاده در مورد کارلوس کی روش می گوید:« کی روش مربی بادانشی است و حالا که در ایران مانده باید از داشته هایش نهایت استفاده را ببریم. او نظم و انضباط را در اردوی پرتغال حاکم کرد تا همه چیز طبق مقررات جلو برود. از طرفی کی روش به ما جوان ها خیلی بها می دهد. امیدوارم که بتوانم در اردوهای آینده هم دعوت شوم و برای تیم ملی بازی کنم»

عبدالله زاده از الگویش در فوتبال هم صحبت می کند: «در ایران الگوی من آندو تیموریان است. بازی او را خیلی دوست دارم. وقتی این فصل برای اولین بار مقابلش بازی کردم خیلی انگیزه داشتم که روبروی او خوب بازی کنم. آندو هم خیلی تشویقم کرد. در تیم ملی هم خوشحالم که کنار او و جواد نکونام هستم. حس خوبی دارم و آنها هم واقعا به ما جوان ها لطف دارند و کمک می کنند»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها