کد خبر: ۲۶۰۶۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
هوشنگ نصيرزاده کارشناس حقوقي و يکي از مردان تئوريسين فوتبال در بخش برنامه و هماهنگي که گفته مي‌ شد از سفر سوئيس برگشته از سفر قريب الوقوع خود در هفته آينده خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، نصیرزاده در حالی خود را مسافر کشور سوئیس در هفته آینده می‌ داند که محتوای جلسه برگزار شده در مقر فیفا بنا به ادعایش روشن نیست، فقط او می‌ داند که این جلسه حاوی عناوین طرح شده بسیار مفیدی خواهد بود. وقتی از او خواستیم که علت سفر گذشته به سوئیس را بگوید او با ناباوری اعلام کرد که هیچ سفری به سوئیس نداشته است.

نصیرزاده درباره داستان حق پخش فدراسیون فوتبال می‌ گوید: این مساله وارد فضای پیچیده ای شده است و تصور می‌ کنم کفاشیان از اعلام تعطیلی لیگ به بلوف و خودنمایی فکر نمی‌ کند بلکه از آن جهت که شورای امنیت ملی در این مساله ورود کرده و به دو طرف اعلام داشته که به سرعت مشکل را حل کنند، ظاهرا کفاشیان از این جهت با قاطعیت حرف زده است.

نصیرزاده واقعیت این حکایت را در پیچیدگی های قانونی در کشورمان می‌ داند و می‌ گوید براساس عرف فدراسیون جهانی فوتبال حق با فدراسیون است. اما از حیث قوانین حاکم بر صداوسیما، درخواست فدراسیون با آنچه در دنیا وجود دارد متفاوت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها