کد خبر: ۲۶۰۴۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
مدافع تیم استقلال گفت: «تیم شیراک حتی از وجود ملی پوشان خود نیز در دیدار مقابل ما استفاده کرد.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از كاپ، میلاد فخرالدینی درباره شکست مقابل شیراک ارمنستان اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم در این دیدار به آنچه می خواستیم رسیدیم.»

 

وی افزود: «با انجام این دیدار توانستیم همچنان در شرایط بازی قرار بگیریم و مربیان توانستند نقاط ضعف و قوت تیم را قبل از شروع دوباره بازی ها شناسایی کنند.»

 

مدافع استقلال درباره تیم شیراک ارمنستان ادامه داد: «تیم بسیار خوبی بود. آنها در دیدار مقابل ما از تمام بازیکنان اصلی خود استفاده کردند. باید بگویم خط دفاع خیلی خوب داشتند. تیم شیراک حتی از وجود ملی پوشان خود نیز در این دیدار استفاده کرد.»

 

فخرالدینی در خصوص پنالتی که روی وی از سوی داور اعلام نشد عنوان کرد: «در آن صحنه مدافع شیراک روی من خطا کرد ولی چون داور بازی یک پنالتی را قبلا روی من گرفته بود به همین دلیل دیگر از اعلام پنالتی دوم خودداری کرد.»

 

وی درباره دیدار مقابل فولاد نوین تصریح کرد: «بازی سختی است باید ببریم تا رقابت های جام حذفی را نیز با اقتدار شروع کنیم.»

 

مدافع استقلال در پایان گفت: «از حذف تیم جوانان ناراحت شدم. دوستی مهر و مهدوی کیا برای این تیم خیلی زحمت کشیده بودند. امیدوارم شرایطی فراهم شود که تیم های پایه ای ما در آینده بهتر نتیجه بگیرند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها