کد خبر: ۲۶۰۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۱۹ آبان ۱۳۹۰
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت باغ قلهک و تصرف دولت انگلستان در آن گفت: قوه قضائیه کمیسیون امنیت ملی مجلس هم اکنون در حال پیگیری این موضوع هستند و باید وضعیت آن را روشن کنند.
به گزارش مهر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه دیدار با نخبگان و مدیران این استان در جمع خبرنگاران در خصوص تلاش جامعتین برای ایجاد وحدت در میان اصولگرایان گفت: معتقدم تلاش هایی که توسط جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام می شود معقول است.

وی افزود: حضور آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی برای وحدت بیشتر اصولگرایان کار درست و صحیحی است چرا که همواره باید محور همه اقدامات روحانیت و افرادی که سابقه اصیل و انقلابی دارند، باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محوریت جامعتین به نفع حرکت سیاسی و بلوغ جامعه است گفت: امیدوارم تلاش های جامعتین به نتیجه برسد.

لاریجانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بسیاری معتدند اصولگرایان اکثریت مجلس آینده را بر عهده می گیرند گفت: من رجال الغیب نیستم و نمی توانم نظری بدهم.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تهدیدها را منتفی می دانید گفت: نباید هیچگاه تهدیدها را منتفی دانست بلکه معتقدم ما نباید این گونه تهدیدها را جدی بگیریم.

لاریجانی افزود: ظرفیت های موجود در جمهوری اسلامی ایران و تحولات کنونی در منطقه به هیچ وجه اجازه نمی دهد تهدیدهایی که بر علیه ایران با صدای کلفت بیان می شود محقق شود. البته همواره ملت ایران باید بر مواضع سرافرازانه خود بیاستد.

وی تصریح کرد: تهدیدات غربی ها به اندازه سر و صدای آن جدی نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص وضعیت باغ قلهک و تصرف دولت انگلستان در آن گفت: قوه قضائیه و کمیسیون امنیت ملی هم اکنون در حال پیگیری این موضوع هستند و باید وضعیت آن را روشن کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها