کد خبر: ۲۶۰۲۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
ستاره سابق خط مياني تيم ميلان معتقد است که اين باشگاه بايد با فروش بازيکناني چون اسين و مکسز، راه را براي آمدن خديرا باز کند.
به گزارش پایگاه 598، "آث میلان" چندین فصل است که رنگ موفقیت به خود ندیده و در این فصل با سرمربی جدید خود "پیپو اینزاگی"، به دنبال جبران فصول ناموفق گذشته است. با این حال، نتایج میلان تا بدینجای فصل، چندان امیدوارکننده به نظر نمی رسد.

در این تیم بازیکنانی چون اسین و مکسز حضور دارند که فصل آینده قرار دادشان به اتمام می رسد، در حالیکه هیچ بازدهی مناسبی هم برای این تیم نداشته اند. اسین در این فصل تنها سه بار فرصت حضور در میادین را داشته.

"دمیتریو آلبرتینی"، ستاره سال های نه چندان دور خط میانی میلان، معتقد است که این باشگاه باید یکی دو بازیکن را برای خرید بازیکنانی نظیر خدیرا به فروش برساند.

آلبرتینی در مصاحبه با "گاتزتا دلو اسپورت" گفت:" میلان باید دست به یک پاکسازی مختصر در ترکیب بازیکنان خود بزند. قرارداد چند بازیکن این تیم در حال اتمام است و به اعتقاد من، میلان با فروش آنها باید منابع اقتصادی لازم برای خرید مهره های ارزشمندی چون خدیرا را فراهم کند.

این بازیکن می تواند مشکلات میلان در خط میانی را برطرف کند و به اعتقاد من خرید بسیار خوبی خواهد بود.او با وجود جوانی، بازیکن باتجربه ای است و سابقه قهرمانی اروپا و جهان را دارد.خدیرا می تواند در همه قسمت های میانی زمین برای میلان و هر تیمی بازی کند."

لازم به ذکر است که با وجود اظهارات آلبرتینی، احتمال رفتن خدیرا به لیگ برتر انگلستان بسیار بیشتر است. دو تیم چلسی و آرسنال به شدت خواهان به خدمت گرفتن این هافبک آلمانی حال حاضر رئال مادرید هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها