کد خبر: ۲۶۰۱۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
رئیس قوه قضاییه گفت: به دادستان تهران دستور اکید دادیم تا رسانه‌ها را رصد کرده و با آنهایی که مرتکب تخلف در زمینه بزرگنمایی مفاسد می‌شوند، برخورد کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در ادامه سخنان خود در مراسم سی‌سومین سالگرد تأسیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اخیراً جریانی به راه افتاده که هر کس از یک تریبون استفاده کرده و درباره فراگیر شدن فساد مطلب منتشر می‌کند.
 
وی افزود: ما قبول داریم که فساد در بخشی از جاها وجود دارد اما اینکه بخواهند آن را فراگیر نشان دهند موضوعی جریان‌سازی شده است.
 
آملی لاریجانی گفت: من اکیداً به دادستان تهران گفته‌ام که چنین روزنامه‌هایی را رصد کنند و در صورت وقوع عمل مجرمانه با آنها در هر سطحی که باشند برخورد کنند.
 
وی تصریح کرد: این درست است که نمایندگان مجلس می‌توانند در خصوص موارد اظهارنظر کنند اما این به آن معنا نیست که در بخش قضایی پرونده‌ها ورود کرده و اظهارنظر قضایی کنند.
 
آملی لاریجانی تصریح کرد: یک نفر در بازداشت است آن وقت روزنامه‌ها اسم فرد را منتشر می‌کنند بعد هم اسم چند وزیر قبلی و بعدی را کنار آن می‌آورند و می‌گویند ردپای چند وزیر و نماینده در فلان پرونده فساد.
 
رئیس قوه قضاییه گفت: اینها نه تنها از بعد قضایی دارای اشکال است بلکه از بعد امنیتی هم مشمول جرایم امنیتی می‌شود زیرا به جامعه حس ناامنی را القا می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها