کد خبر: ۲۵۹۸۱۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۲۰ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،با توجه به حضور همزمان دو دروازه‌بان مدعی در پرسپولیس از یکسو و همچنین مشکلات این تیم در خط حمله و مصدومیت‌های متوالی مهاجمانش، حال خبر می‌رسد که آنها به دنبال جذب مهرداد بایرامی در فصل نقل و انتقالات هستند. به هر حال با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل، شایعه در مورد جذب بازیکن جدید از سوی تیم‌های لیگ برتری یا معاوضه بازیکن، بیشتر از همیشه به گوش می‌رسد.

البته بعید به نظر می‌رسد فرازکمالوند که تیمش خوب نتیجه نگرفته با این انتقال موافقت کند. از طرفی هنوز هم قرمزهای پایتخت به این مساله واکنش نشان نداده‌اند. اما این شایعه خیلی زود توسط میراب، سرپرست گسترش فولاد تکذیب شد. او در این باره می‌گوید:

چنین اخباری صحت ندارد و ما گفت‌وگویی برای انتقال این دروازه‌بان به تیم گسترش فولاد نداشتیم. خبری هم مبنی بر انتقال بایرامی به پرسپولیس صحت ندارد و اگر هم باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی از باشگاه ما داشته باشد باید مدیریت تصمیم بگیرد. من نمی‌توانم بگویم که باشگاه با این انتقال موافقت می‌کند یا خیر ولی در هر صورت تا این لحظه چنین درخواستی صورت نگرفته است.

به‌هرحال هرچه به پایان نیم‌فصل لیگ چهاردهم نزدیک می‌شویم از این نوع شایعات زیاد شنیده خواهد شد، ضمن اینکه بسیار بعید است گسترش فولاد در نیم‌فصل بازیکنان کلیدی‌اش را از دست بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها