کد خبر: ۲۵۹۷۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
مدافع ارمنستانی استقلال گفت: «اینکه می‌گویند با آمدن حنیف عمران‌زاده جا برای من تنگ می‌شود خنده دار است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هرایر مگویان در خصوص آمادگی‌اش بعد از مصدومیتی که در بازی با فولاد برای وی اتفاق افتاد اظهار داشت: «من از بعد از بازی با فولاد مصدوم شد و تا حالا نتواستم بازی کنم. الان در اردوی تیم ملی ارمنستان مشغول فیزیوتراپی است و حتما به بازی اول استقلال بعد از تعطیلات لیگ خواهم رسید. پزشک تیم ملی ارمنستان شرایط مصدومیتم را زیر نظر گرفته است و روز به روز اوضاع من بهتر می‌شود.»

 

او در مورد پیروزی استقلال برابر ملوان گفت: «من در این بازی در استادیوم بودم و استرس زیادی برای موفقیت استقلال داشتم. می‌دانستم برد در این بازی برای استقلال چقدر حیاتی است و خدا را شکر توانستیم این تیم را ببریم و از بحران خارج شویم. هدف همه مجموعه استقلال در این فصل قهرمانی است و برای رسیدن به این مساله به برد در بازی با ملوان خیلی احتیاج داشتیم.»

 

مگویان در پاسخ به این سوال که آیا با برطرف شدن مصدومیت حنیف عمران‌زاده کارش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت نمی‌شود هم گفت: «من این شکلی فکر نمی‌کنم. اینکه عمران‌زاده جای من را تنگ کند خنده دار است چون توانایی‌های هر بازیکنی با دیگری فرق دارد. ما هر دو باید برای موفقیت استقلال تلاش کنیم و فقط همین مساله برای ما مهم است. این نظر کادرفنی است که کدام بازیکن در ترکیب استقلال قرار بگیرد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها