کد خبر: ۲۵۸۹۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «اگر من جای درخشان بودم این تیم را نیم فصل تحویل می گرفتم و یا اصلا سرمربی این تیم نمی شدم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، مرتضی فنونی زاده همیشه جالب صحبت می کند و واقعیت ها را به زبان می آورد. او این بار درباره شرایط پرسپولیس صحبت می کند و البته پرده از یک اتفاق عجیب برمی دارد.

 

فنونی زاده گفت: «این پرسپولیس را هیچ کس دوست ندارد. به نظر من خوب بسته نشده و بازیکنان قدرتمندی در تیم حضور ندارند. در پرسپولیس کسانی بازی می کنند که باید در سه دقیقه پایانی به زمین بیایند. آن هم وقتی تیم 5- صفر از حریف جلو است و نیازی به گل ندارد.»

 

وی افزود: «در پرسپولیس اومانا زحمت می کشد و ذره ای محمد نوری. بقیه اصلا انگار نه انگار که در پرسپولیس بازی می کنند. به خدا یکی از مربیان پرسپولیس به من گفت که بازیکنان تازه ساعت 4 صبح به رختخواب می روند تا بخوابند! بازیکن 4 می آید و تا بخوابد می شود 6، 7 صبح. آیا او در این شرایط می تواند برای پرسپولیس خوب بازی کند؟»

 

فنونی زاده در ادامه درباره مصاحبه افشین پیروانی گفت: «از نظر من پیروانی حق دارد. او پیشکسوت پرسپولیس است و دانش فنی بالایی هم دارد. درخشان باید او را نگه می داشت و از نقطه نطراتش استفاده می کرد. البته اگر من جای درخشان بودم این تیم را نیم فصل تحویل می گرفتم و یا اصلا سرمربی این تیم نمی شدم. او نباید به تیمی می آمد که بازیکن ندارد. این طوری اعتبارش زیر سوال می رود اما باید دید در آینده چه پیش می آید»

 

فنونی زاده در پایان تاكید كرد: «ما همه سرباز پرسپولیس هستیم. الان در تیم نوجوانان کار می کنیم. اگر بخواهند حاضریم فی سبیل الله به تیم بزرگسالان برویم و با مدافعان کار کنیم. البته عبدی مربی به روزی است و نادر باقری هم می تواند گلرها را آماده کند. اگر درخشان از ما استفاده می کرد تا مدافعان را تمرین بدهیم راه دوری نمی رفت. همچنین از ضیا، رحیم یوسفی و ناصر محمدخانی.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها