کد خبر: ۲۵۸۸۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
هافبک عراقی استقلال گفت: «برخی‌ها که می‌گویند استقلال به من متکی است قصد دارند عملکرد سایر نفرات را زیر سئوال ببرند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل جاسم کرار است که تاکنون بازی‌های بسیار خوبی برای آبی‌پوشان انجام داده است. 2 گل و 4 پاس گل و دو پنالتی که مهاجم عراقی برای استقلال گرفته به خوبی تاثیر بالای او در تیم امیر قلعه نویی را نشان می‌دهد به شکلی که همگان استقلال را متکی به کرار می‌دانند. اما شاید جالب باشد که بدانید این بازیکن چنین نظری را قبول ندارد.

 

با کرار در مورد مسائل زیادی صحبت کردیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید:

 

* حسابی کولاک کردی و بازی‌های خوبی انجام می‌دهی؟

- اول فصل طی گفتگویی که با شما داشتم گفته بودم که اگر آرامش داشته باشم، توانایی‌های خودم را نشان می‌دهم. خدا را شکر این فصل آرامشی که به دنبال آن بودم در استقلال وجود دارد و می‌توانم بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذارم.

 

* قلعه نویی هم که حسابی از بازی تو راضی است.

- من در این مورد چیزی نمی‌دانم. البته تلاش کرده‌‌ام تا نظر او را جلب کنم. او نیز همیشه به من می‌گوید که می‌توانم بهتر از این بازی کنم و همین صحبت‌ها است که انگیزه‌های من را به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

 

* بسیاری معتقدند در حال حاضر تنها ستاره استقلال هستی؟

- من چنین اعتقادی ندارم. استقلال همیشه یک تیم پرستاره بوده است و این فصل هم به همین شکل است. اکثر بازیکن‌های بزرگ ایران آرزو دارند که روزی پیراهن استقلال را بپوشند. با این شرایط چطور می‌توان گفت که من تنها ستاره استقلال هستم.

 

* اما در بازی‌هایی که نبودی استقلال باخت و تا آماده شدی این تیم روی نوار پیروزی قرار گرفت؛

- مگر در این بازی‌ها فقط من نبودم. اگر اینطور بود، می‌توان گفت که حیدری، صادقی، بیگ‌زاده و نفرات دیگر هم که در شکست‌ها حضور نداشتند، ستاره‌های این تیم هستند. با این شرایط دوباره می‌رسیم به این نتیجه که اکثر بازیکنان استقلال ستاره هستند.

 

* استقلال بیش از اندازه به تو متکی است؟

- به هیچ عنوان. ما تاکتیک‌های متفاوتی را در هر بازی به کار می‌گیریم و برخی‌ها که می‌گویند استقلال به من متکی است قصد دارند عملکرد سایر نفرات را زیر سئوال ببرند. نه من تنها ستاره استقلال هستم و نه این تیم به من متکی است.

 

* پس چرا در بازی‌هایی که نبودی استقلال زیبا بازی نمی‌کرد؟

- مگر قرار است یک تیم همیشه پیروز باشد؟! حریفان مقابل ما دنیایی از انگیزه هستند ضمن این که من معتقدم در بازی‌هایی که باختیم هم خوب بازی کردیم ولی بدشانس بودیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد.

 

* در دیدار مقابل ملوان هم کی‌روش مدام از بازی تو تعریف می‌کرد.

- از او ممنون هستم و خوشحالم که نحوه بازی من توجه او را جلب کرده است. همین مسائل است که وظایف من را سنگین‌تر می‌کند. حالا انتظارات از من بسیار بالا است و خوب می‌دانم. اگر یک بازی روی فرم نباشم. همه انتقاد می‌کنند. پس باید بیشتر تمرکز داشته باشم تا همچنان بتوانم نقشی در پیروزی‌های تیم ایفا کنم.

 

* حضور مجیدی در ورزشگاه آزادی نقشی در پیروزی شما مقابل ملوان داشت؟

- قطعا تاثیر بسیار بالایی داشته است. مجیدی بازیکن بزرگی است که برای استقلال هم زحمات زیادی کشیده است. حضور او در ورزشگاه به تمام بازیکنان روحیه داد.

 

* انتقادهایی که از استقلال می‌شد منطقی بود؟

- به هیچ عنوان. البته شاید ما به خاطره برد پی‌درپی انتظارات را بالا برده بودیم. در اینجا باید بگویم که کجای دنیا از تیم دوم جدول این همه انتقاد می‌شود و تلاش می‌کنند این تیم را بکوبند.

 

* قرار است به عراق بروی؟

- بله، با توجه به تعطیلی لیگ از قلعه نویی اجازه گرفتم که به کشورم بروم.

 

* چقدر خوب فارسی یاد گرفته‌ای؟

- البته هنوز خوب یاد نگرفته‌ام و فقط می‌توانم منظورم را بیان کنم. در این راه بازیکنان دیگر خیلی به من کمک می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها