کد خبر: ۲۵۸۶۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
رئيس سابق کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا توجهي به اعتراض الهلال عربستان براي انتخاب فغاني نمي‌کنند.
سیدرضا غیاثی در مورد اعتراض الهلال عربستان به انتخاب علیرضا فغانی برای داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به اینکه هیچ تیم ایرانی در این مرحله حضور ندارد بنابراین داوران ایرانی نمی‌توانند اثرگذاری داشته باشند پس اعتراض الهلال عربستان بی‌مورد است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: کمیته داوران AFC هم زیر بار این اعتراض نخواهد رفت زیرا می‌داند اگر بخواهد به حرف باشگاه عربستانی گوش کند در آن صورت نمی‌تواند در هیچ مسابقه‌ای داور انتخاب کند.

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد لحن و ادبیات تند علیرضا فغانی در برنامه شب گذشته 90 گفت: فغانی خودش می‌داند که باید خوددارتر باشد من هر وقت او را می‌بینم می‌گویم صبورتر باشد خودش هم بعداز جام جهانی گفت که فیفا به داوران توصیه کرده که خوددار و صبور باشند. نمی‌دانم شب گذشته در برنامه 90 چه اتفاقی رخ داده که بر او سخت گذشته است.

غیاثی تصریح کرد: فغانی آینده داوری فوتبال ایران است و با توجه به اینکه پدرش هم از داوران پیشکسوت و فهمیده فوتبال ایران است قطعا پدر او هم می‌تواند اثرگذاری خوبی بر روی علیرضا داشته باشد تا او در آینده صبورتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها