کد خبر: ۲۵۸۶۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
ابراهيم کريمي بازيکن قديمي راه‌آهن هم از اتفاقات بازي با استقلال‌خوزستان ناراحت است و اعتقاد دارد نبايد به احمدرضا عابدزاده توهين مي‌ شد.
به گزارش پایگاه 598، کریمی در خصوص شرایط راه‌آهن به "ورزش سه" گفت: بازیکن حریف در بازی با استقلال‌خوزستان به عابدزاده توهین کرد و نباید این اتفاق می‌ افتاد. او به عابدزاده فحش داد که حرکتش درست نبود. ببینید او چه گفت که عابدزاده از کوره در رفت، عابدزاده ای که همیشه خندان است و به همه روحیه می‌دهد. من خودم شنیدم که این بازیکن به عابدزاده فحش داد. استقلالی ها یک هفته به کمیته داوران فشار آوردند و دائم می‌ گفتند ما از داوری لطمه خوردیم به همین خاطر همه چیز در بازی با استقلال‌خوزستان به ضرر ما تمام شد. خودم هم برای آرام کردن جو اقدام کردم و دوست نداشتم این اتفاقات را ببینم واقعا ما در این بازی خیلی موقعیت داشتیم و یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم، می‌ توانستیم در این بازی ببریم که قسمت نبود. حتی 9 نفره هم می‌ توانستیم استقلال‌خوزستان را شکست دهیم و در دقیقه 95 یک توپمان به تیرک خورد.

او در مورد شرایط راه‌آهن در این فصل و نتایج بدی که گرفته گفت: به غیر از بازی پدیده در اکثر بازی ها خوب بودیم و می‌ توانستیم امتیازات را بگیریم، به هر حال تیم ما دیر بسته شده و تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم. با این تغییرات شرایطمان بهتر می‌ شود و حتی می‌ خواهیم در جام حذفی هم خوب کار کنیم، ما در کار دفاعی مشکل داشتیم که با گرفتن بازیکنان جدید و رسیدن مصدومانمان این مشکل در نیم فصل دوم حل می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها