کد خبر: ۲۵۸۵۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: از آنجا که موسسان دوره پیش دبستانی به عنوان یک موسسه غیردولتی از فضای آموزشی مدارس استفاده می کنند، اخذ شهریه در این دوره قانونی است.
به گزارش پایگاه 598 ؛ محمد دیمه ور روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: ضوابط اخذ شهریه در دوره های پیش دبستانی همانند مدارس غیردولتی است و دریافت وجه اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار تاکنون نام 318 هزار دانش آموز دوره پیش دبستانی در سامانه ستاد به ثبت رسیده است و پیش بینی می شود این تعداد به بیشتر از 520 هزار نفر برسد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین تاکنون هفت میلیون و 118 هزار دانش آموز لازم التعلیم دوره ابتدایی در سامانه سناد ثبت نام شده اند و پیش بینی می شود این تعداد به هفت میلیون و 200 هزار دانش آموز در این دوره تحصیلی برسد.

دیمه ور خاطرنشان کرد: از آنجا که ممکن است در برخی مناطق روستایی دسترسی به اینترنت وجود نداشته باشد مدیر مدرسه اطلاعات دانش آموزان را از طریق سی دی و توسط یکی از مدارس شهری وارد سامانه ثبت نام اینترنتی دانش آموزان می کند که این آمار به مرور تکمیل می شود.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها