کد خبر: ۲۵۷۵۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۱۲ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،تنها کاری که در این چند ماه باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس به درستی توانسته‌اند انجامش بدهند، گرفتن مجوز جذب بازیکن جدید است. پرسپولیس تا اینجای کار- و البته بدون در نظر گرفتن نام مهرداد پولادی که با اعلام فدراسیون بازیکن آزاد معرفی شد- نام 15 بازیکن بزرگسال، 7 بازیکن زیر 23 سال و 4 بازیکن زیر 21 سال را در لیست خود دارد و این یعنی می‌تواند سه بازیکن بزرگسال جذب کند، 3 بازیکن زیر 23 سال و برای پر کردن سهمیه زیر 21 ساله‌هایش 6 بازیکن دیگر می‌خواهد. سهمیه خارجی‌هایش هم دو جای خالی دارد که یکی از آنها حتما باید آسیایی باشد.

مشکل پرسپولیس اما نه لیستش، بلکه سقف 18 میلیارد تومانی قرارداد است که سازمان لیگ برای این باشگاه تعیین کرده و گذر از آن تخلف به حساب می‌آید. همین چند وقت پیش بود که سازمان لیگ و کمیته اخلاق با اعلام تخطی 5 باشگاه لیگ برتری از قانون سقف قرارداد، با صراحت اعلام کردند پرسپولیس هم از جمله باشگاه‌های متخلف بوده و به همین دلیل، حق فعالیت و جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر را ندارد. هر چند به نظر می‌رسد رایزنی‌های مدیران باشگاه با کفاشیان و تاج این مشکل را هم از سر راه پرسپولیس برداشته. پرسپولیسی‌ها می‌توانند بروند دنبال بازیکنان دلخواه‌شان.

در آخرین همنشینی بهروز منتقمی با تاج که سه روز پیش در سازمان لیگ برگزار شد، سرپرست پرسپولیس اطمینان خاطر گرفت که باشگاهش در نیم‌فصل می‌تواند بدون مشکل بازیکن بگیرد. او دراین‌باره می‌گوید: «طبق اسنادی که ارائه کردیم و با توجه به جدایی یکسری بازیکنان و مربیان از پرسپولیس، مشخص شد که باشگاه زیر سقف 18 میلیاردی‌اش هزینه کرده و برای جذب بازیکن هیچ مشکلی ندارد. برای جذب بازیکن هم روال این است که اول سرمربی بازیکن را از نظر فنی تایید می‌کند و بعد باشگاه نسبت به جذب آن بازیکن اقدام خواهد کرد. تا زمانی که مربی بازیکنی را نپسندد، هر مذاکره و توافق و قراردادی بی‌فایده و بی‌معنی خواهد بود.»

حالا باشگاه منتظر لیست سرمربی است. قرار شده منتقمی و درخشان و البته رییس هیات‌مدیره همین هفته بر اساس نیازهای تیم، شرایط را برای جذب بازیکن بسنجند و درخشان هم بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه معرفی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها