کد خبر: ۲۵۷۱۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
به نظر مي رسد جلسات مختلف منتقمي با کفاشيان و تاج ،نامه نگاري هاي پرسپوليس به سازمان ليگ و توضيحات پياپي به مسئولان فدراسيون فوتبال بالاخره نتيجه داد وپرسپوليس از اين پس بدون هيچ مشکل و ممانعتي از سوي سازمان ليگ مي تواند بازيکنان مورد نظرش را در نيم فصل جذب کند.
به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که سازمان لیگ و کمیته اخلاق ضمن اعلام تخطی 5 تیم لیگ برتری از قانون سقف قراردادها،صراحتا اعلام کردند که پرسپولیس نیز ازجمله تیم هایی بوده که سقف 18 میلیاردی هزینه ها را شکسته و به همین دلیل قادر به حضور در فصل نقل و انتقلات و جذب بازیکن جدید نیست.

به گونه ای که حتی جذب حمید درخشان نیز به عنوان سرمربس جدید با اما و اگرهای زیادی مواجه شد.از این پس بود که نامه نگاریها و جلسات پیاپی منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس و جانشین علیرضا رحیمی با مهدی تاج و علی کفاشیان آغاز شد.ضمن این که به موازات این جلسات ، نامه نگاری های متفاوتی نیز برای حل این مشکل صورت گرفت. در نهایت این تلاش ها به ثمر رسیده و طبق آخرین جلسه منتقمی با تاج که 2 روز قبل برگزار شد سرپرست باشگاه پرسپولیس این اطمینان خاطر را گرفت که پرسپولیس برای هرچند بازیکنی که می خواهد مشکلی برای جذبشان نخواهد داشت. از این رو قرار است منتقمی در جلسه ای که با درخشان برگزار می کند جذب نفرات مورد نظر او را استارت بزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها