کد خبر: ۲۵۷۰۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
ديدار 2 تيم تراکتورسازي و سايپا، ديدار 2 تيم بالانشين جدول است.
به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا، دیدار 2 تیم بالانشین جدول است. دیدار تیم هایی که اولی برای تداوم صدرنشینی و دیگری برای نزدیک شدن به صدرجدول با هم مصاف می‌ دهند.

1. در 10 دیدار گذشته، تیم سایپا صاحب 2 برد، 6 مساوی، 2 باخت، 13 گل زده و 12 گل خورده شده است. همه چیز 2 تیم برابر است و تنها سایپا یک گل بیشتر زده است.

2. آخرین دیدار 2 تیم روز 21 دی سال گذشته انجام شد و طی آن، 2 تیم در پرگل ترین دیدار خود بعد از بازگشت تیم فوتبال تراکتورسازی به لیگ‌برتر در سال 88 با هم 3 ـ 3 کردند.

3. مجید جلالی سرمربی موفق سال گذشته تراکتورسازی حالا مربی سرمربی سایپاست و عملکرد خوبی دارد، جالب آنکه جلالی سال گذشته هم بیلان عملکرد خوبی با تراکتورسازی در نیم فصل اول داشت.

4. در حال حاضر تراکتورسازی بیشترین برد (6)، بیشترین گل زده (19) و بهترین تفاضل گل (11+) را در لیگ‌برتر دارد.

5. سایپا با دریافت 5 گل، بهترین خط دفاعی لیگ را دارد، تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ دیدنی است.

6. سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم سایپا 2 سال قبل بهترین گلزن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود.

7. سایپا و تراکتورسازی 6 بازی مشترک داشته اند، هر 2 ملوان را برده اند، سایپا 4 ـ صفر پدیده و تراکتور 4 ـ 2 صبا را برده اند، در عوض تراکتور به پدیده و سایپا به صبا باخته اند، سایپا با نفت و فولاد صفر ـ صفر کرده و تراکتورسازی هر 2 را برده است. ضمنا تراکتور با ذوب‌آهن مساوی کرده اما سایپا، ذوب‌آهن را شکست داده است.

8. سایپا در 7 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است. اگر سایپا 3 گل از استقلال نمی‌ خورد، در 9 بازی دیگر تنها 2 گل خورده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها