کد خبر: ۲۵۶۹۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
هافبک فعلی ملوان و سابق استقلال گفت: «از این استقلال گرفتن یک امتیاز بد نیست و به نظرم مساوی هم خیلی به درد ملوان می‌خورد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، دیدار ملوان با استقلال برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی است که هر تیمی ببازد احتمال تغییرات در آن بالا خواهد بود. استقلال پس از شروع توفانی چند هفته‌ای است باخت‌هایش ردیف شده و ملوان هم پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته چهارم در حسرت برد به سر می‌برد و اوضاع خوبی ندارد.

 

در این رابطه گفتگو با محسن یوسفی را بخوانید.

 

* چرا ملوان نتیجه نمی‌گیرد؟

- ما تلاش‌مان را در زمین انجام می‌دهیم ولی بدشانسی نمی‌گذارد تیم نتیجه بگیرد.

 

* یعنی مشکل فقط بدشانسی است؟ پس فنی چه می‌شود؟

- بحث فنی یک بخشی از قضیه است و بحث بدشانسی بخش دیگر که به نظرم اگر تیم ما دو برد پشت‌سر هم بیاورد همه‌چیز درست می‌شود.

 

* این اتفاق می‌افتد؟

- اگر مصدومیت‌ها سراغ تیم نمی‌آمد این اتفاق رخ می‌داد چون فراموش نکنید تیم ما بعد از برد مقابل پرسپولیس به دلیل مصدومیت، چند بازیکن اصلی‌اش را از دست داد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد چه بسا برد بعدی را نیز کسب می‌کردیم و از بحران خارج می‌شدیم.

 

* یک موضوعی که خیلی‌ها به خصوص خود سرمربی از آن گله دارد عدم حمایت هواداران ملوان از تیم است. فکر می‌کنی چرا از تیم حمایت نمی‌کنند؟

- الان موقع این بحث‌ها نیست و نباید به آن پرداخت اما همه می‌دانند رکن اصلی ملوان هوادارانش هستند که هر موقع از تیم حمایت کردند نتیجه‌اش را گرفتند. من فکر می‌کنم تیم ما خوب بازی می‌کند و با اولین برد می‌تواند احیا شود. الان همین تیم نفت مسجدسلیمان که انتهای جدول قرار گرفته با دو پیروزی می‌تواند از قعر جدول جدا شود. ملوان نیز همین شرایط را دارد و با یک پیروزی می‌تواند چند پله صعود کند.

 

* ولی هواداران از همان ابتدای لیگ چندان از ایراندوست حمایت نکردند و خود مربی هم هیچ‌ موقع مورد حمایت قرار نگرفته است. فکر می‌کنی نوع آمدن ایراندوست باعث شده از او حمایت نشود؟

- تیم ما فصل گذشته نیز تا چند هفته ابتدایی نتایج لازم را نگرفت و زمان برد تا هماهنگ شود. امسال نیز همین شرایط را داریم و اگر به ایراندوست هم فرصت بدهند ملوان راه می‌افتد. تیم ما نفرات جوان زیاد دارد و هنوز نتوانسته‌اند خودشان را پیدا کنند و اگر حمایت شوند روی ملوان می‌شود حساب کرد.

 

* چرا هیچ موقع تا پایان مسابقه از تیم حمایت نشده؟

- الان استقلال که تیم دوم جدول است درست و حسابی از آن حمایت نمی‌شود. طبیعی است که وقتی تیم بدشانسی می‌آورد این اتفاقات هم می‌افتد و من فکر می‌کنم ملوان به‌زودی به گذشته برمی‌گردد.

 

* یعنی می‌توانید از استقلال امتیاز بگیرید؟

- الان استقلال هم شرایط خوبی ندارد و باخت‌های پشت‌سر هم باعث شده مقابل ما برای برد به میدان بیاید گرچه تیم ما هم شرایط خوبی ندارد اما می‌شود به کسب امتیاز امید داشت.

 

* برای یک امتیاز می‌آیید یا مساوی؟

- از این استقلال گرفتن یک امتیاز بد نیست و به نظرم مساوی هم خیلی به درد ملوان می‌خورد چون یک امتیاز به کار ما می‌آید ولی به درد استقلال نمی‌خورد پس مساوی نتیجه بدی نمی‌تواند باشد.

 

* فصل گذشته استقلال را در انزلی چهارتایی کردید. فکر می‌کنی استقلال به فکر انتقام باشد و ملوان به دنبال تکرار نتیجه؟

- آن نتیجه در شرایط خاصی رقم خورد و بعید می‌دانم تکرار شود. استقلال هم فکر کنم به فکر برد باشد و یک بر صفر و گل‌های بیشتر برایش فرقی نمی‌کند.

 

* خودت خوب جلوی استقلال موقعیت هدر می‌دهی فکر می‌کنی باز هم این اتفاق بیفتد؟

- شرایط مسابقه باعث می‌شود چنین اتفاقاتی رخ دهد و امیدوارم این بار موقعیت خراب نکنم.

 

* چرا مازیار زارع در بازی با گسترش اقدام به ترک زمین کرد؟

- وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد این اتفاقات رخ می‌دهد. مازیار تحت فشار است و تیم‌های بزرگ نیز بعضی مواقع وارد بحران می‌شوند. مازیار برای ملوان زحمات زیادی کشیده و تعصب خاصی به تیم دارد که وقتی شرایط تیم را می‌بیند مجبور می‌شود واکنش نشان دهد.

 

* یک داستان دیگر هم تیم‌تان دارد که ماجرای عجیب اولادی است.

- من خبر ندارم و باید از خودش بپرسید.

 

* یعنی از خداحافظی و بازگشتش خبر نداری‍؟

- شنیدم خداحافظی کرده ولی حالا با تیم تمرین می‌کند و مشکلی ندارد.

 

* چرا این کارها را کرده؟

- از خودش باید بپرسید.

 

* بگذریم. خبر داری فرهاد مجیدی می‌خواهد سرمربی استقلال شود؟

- خبر ندارم ولی استقلال سرمربی دارد.

 

* او مدعی شده من استقلال را قهرمان آسیا می‌کنم.

- من از شرایط مجیدی خبر ندارم و نمی‌دانم چه فکری دارد هر اظهارنظری کنم شاید درست نباشد.

 

* الان برای مربیگری مجیدی زود نیست؟

- هر کس شرایط خودش را می‌بیند و دنبال کارش می‌رود. شاید چیزی دیده که بحث مربیگری را مطرح کرده ولی من چون بازیکن ملوان هستم نباید در این رابطه حرفی بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها