کد خبر: ۲۵۵۶۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۰
بسیاری از خوانندگان به این نکته اشاره کرده اند که دلیل اصلی بزرگ شدن قصه شیث و نصرتی از سوی صدا و سیما، به حاشیه راندن قصه اختلاس سه هزار میلیارد تومانی است.
عصر ایران:
 
موضع گیری افکار عمومی علیه محمد نصرتی و شیث رضایی، با گذشت زمان رو به کاهش است.

زمانی که تلوییون ایران تصاویر شوخی غیراخلاقی این دو بازیکن را منتشر کرد، فضای جامعه به شدت علیه شیث و نصرتی برانگیخته شد.

 سه روز پس از بازی پرسپولیس و داماش گیلان، سایت عصر ایران در صفحه ورزشی خود این سئوال را با خوانندگانش در میان گذاشت: |" آیا با اعمال محرومیت سنگین برای محمد نصرتی و شیث رضایی موافقید؟ " 1778 خواننده عصر ایران در این نظرسنجی شرکت کردند و  65 درصد آنها به سئوال مطرح شده پاسخ مثبت دادند و 35 درصد آنها نیز به سئوال مذکور پاسخ منفی دادند.

اما روز گذشته، یعنی هشت روز بعد از ماجرای شوخی شیث و نصرتی در بازی پرسپولیس – داماش، سایت عصر ایران در صفحه ورزشی خود این سئوال را در قالب نظرسنجی با خوانندگانش مطرح کرد: " آیا با تخفیف مجازات محمد نصرتی موافقید؟ " تا کنون 1617 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده و این بار 65 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی به این سئوال پاسخ مثبت  و 35 درصد آنها پاسخ منفی داده اند.

در یادداشت ها و اخبرا گوناگونی هم که سایت عصر ایران تاکنون درباره " رسوایی بازی با داماش " منشتر کرده، بسیاری از خوانندگان در روزهای نخست انتشار این مطالب خواستار برخورد سخت با این دو بازیکن بودند اما به تدریج موضع گیری های مسالمت آمیز و عفوطلبانه خوانندگان بیشتر شد.

حتی بسیاری از خوانندگان به این نکته اشاره کرده اند که دلیل اصلی بزرگ شدن قصه شیث و نصرتی از سوی صدا و سیما، به حاشیه راندن قصه اختلاس سه هزار میلیارد تومانی است.

به نظر می رسد حمایت چهره های شاخص فوتبال ایران از این دو بازیکن و بویژه نامه حمایت آمیز بازیکنان تیم ملی و نیز هشدار بسیاری از افراد در خصوص ضرورت پرهیز از آبروبری و لزوم برخورد بزرگوارانه با خطاکاران، در تغییر موضع محسوس افکار عمومی ایران علیه شیث رضایی و محمد نصرتی تاثیرگذار بوده است.

باید دید که در روزهای آینده، فضای عمومی جامعه در قبال یان دو فوتبالیست به کدام سمت و سو می رود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها