کد خبر: ۲۵۵۵۷۱
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۳

با اینکه مدت‌ها از ماجرای آب‌های آلوده در اصفهان و دیدار سپاهان و پرسپولیس می‌گذرد اما بازخوانی این پرونده هنوز جذابیت‌های خاص خود را دارد، مخصوصا اینکه یک طرف ماجرا محمد رویانیان ، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس باشد. کسی که در گفت و گو با خبرنگاران عنوان می کند حرف‌ها و رازهای زیادی در این رابطه می‌داند اما فعلا نمی‌خواهد فوتبال ایران را وارد ماجرای جدیدی کند.

لطفا وارد نشوید

چند سالی از آن اتفاق می‌گذرد و بهتر است وارد آن نشوید! در حال حاضر نمی‌توانم چیزی درباره آن اتفاقات بگویم. اما وقتی کسی مثل مهدی مهدوی کیا می‌گوید استادیوم دور سرش می‌چرخیده و محمد نوری هم آن را تایید می‌کند یک درصد هم به آن شک نکنید. من بعد از حرف‌های مهدوی‌کیا و نوری اطمینان داشتم که اتفاقی افتاده اما این جعبه سیاه نباید باز شود.

عمری باقی باشد جعبه سیاه را باز می‌کنم

به نتایج خوبی در این رابطه رسیدم و اگر عمری باقی مانده باشد یک روز آن را باز می کنم. شاید یک روز نوشتم و آن را بازگو کردم. مدارک و نوشته‌ها و اسناد زیادی در این رابطه جمع آوری کرده ام و خیلی نگفته‌ها و پشت پرده و صحنه می‌دانم. من پلیس بودم و همه چیز را می‌دانم.

افشای این راز تمامیت فوتبال را به خطر می‌اندازد

خیلی‌ها نمی‌خواستند و نمی‌خواهند این اتفاق شفاف سازی شود. هر کس می‌خواهد دنبال کند، برود و خدا به همراهش باشد و ان‌شاالله بتواند مدارکی به دست بیاورد. اما عمری اگر از من باقی ماند خودم روزی آن را بازگو می‌کنم. منافع خیلی‌ها با بازگو شدن این اتفاق به خطر می‌افتاد. از منافع پرسپولیس، برخی چهره‌ها و منافع کل فوتبال. تمامیت فوتبال ایران شاید با بازگو شدن و روشن شدن این اتفاق به خطر بیافتد.

این پرونده هم روزی روشن می‌شود

شما اگر دقت کنید فوتبال ایران پر از اتفاق است. یک روز کارت سربازی برجسته شد و این اتفاقات افتاد. مطمئن باشید خیلی چیزهای دیگر هم وجود دارد. من سه، چهار مورد در این فوتبال فهمیدم. از جادوگری، داوری، شرط‌ بندی و… . یک بخش از آن را با چشم دیدم و لمس کردم.

منتقمی به درد پرسپولیس می‌خورد

با توجه به شرایط حال حاضر پرسپولیس به نظرم انتخاب منتقمی می‌تواند برای این تیم مناسب باشد. تنها راه به آرامش رسیدن پرسپولیس در حال حاضر انتخاب بهروز منتقمی است و امیدوارم هواداران پرسپولیس شاد باشند و موفق. این تنها آرزوی من است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها