کد خبر: ۲۵۵۴۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

درست چند روز بعد از حضور حمید درخشان در راس کادر فنی و به دنبال تغییراتی که در راس باشگاه پرسپولیس رخ داد سرمربی جدید به بازیکنانش خبر داد از این به بعد مطالبات شان را به صورت هفتگی دریافت خواهند کرد. این خبر البته برای برخی بازیکنان چندان خوشایند نبود چون آنها به دنبال مبالغ کلان بودند تا چاله‌هایی که از قبل برای دریافتی‌های‌شان کنده بودند را پر کنند اما برخی هم نسبت به این مساله واکنشی نشان ندادند و می‌گفتند این نوع پول گرفتن بهتر از آن است که چند ماه هیچ پولی به حسابت نیاید و از بی پولی رنج ببری.

مدتی بعد این نوع پرداخت مورد موافقت اکثر بازیکنان قرار گرفت و از سوی باشگاه هم قطعی شد. هر چند یکی از بازیکنان این مساله را قبول نداشت اما هفته پیش حمیدرضا سیاسی و بهروز منتقمی نسبت به جاری شدن این اتفاق در باشگاه تاکید کردند و حتی سیاسی اعلام کرد این حقوق‌ها یک بار در زمان رحیمی و سه بار بعد از آن پرداخت شده است. ضمنا او تاکید کرد در پایان هفته (هفته گذشته) یک حقوق دیگر به بازیکنان داده می‌شود اما بازیکنان پرسپولیس چیز دیگری می‌گویند.
بازیکنان پرسپولیس می‌گویند در روز آخر حضور علی دایی و علیرضا رحیمی به حساب تک تک بازیکنان 14.5 میلیون تومان واریز شده است. ظاهرا این پولی بوده که در حساب باشگاه وجود داشته و رحیمی گفته با ترک باشگاه بین بازیکنان تقسیم کنند.

حقوق هفتگی 32 میلیون تومانی!

پرسپولیسی‌ها می‌گویند بعد از سرپرستی بهروز منتقمی در باشگاه تاکنون دوبار حقوق هفتگی به آنها پرداخت شده که نوبت دومش همین پنج‌شنبه گذشته و قبل از بازی با استقلال اهواز رخ داد. البته مبلغی که به حساب بازیکنان واریز شده با هم متفاوت است. یکی 32 میلیون تومان گرفته، یکی 20 میلیون و دیگری 10 میلیون. این مساله جدا از آنکه نشان می دهد بین بازیکنان و باشگاه اختلافی مبنی بر دریافتی 2 تا 5 درصدی کل قراردادها وجود داشت، به میزان دریافتی‌های ابتدای فصل بازیکنان مربوط می‌شود. مثلا به بازیکنی که ابتدای فصل پول کمتری داده شده بود دستمزد هفتگی بیشتر پرداخت شده و کسی که ابتدای فصل پول خوبی گرفته بود حالا هفته‌ای 12-10 میلیون تومان پول می‌گیرد.

این اتفاق باعث شده تا به نظر برسد در باشگاه پرسپولیس پول به اندازه کافی وجود دارد و فعلا بازیکنان بابت مطالبات شان اعتراضی نمی‌کنند اما هر روز یکی از بازیکنان برای پیگیری مطالبات فصل گذشته اش به باشگاه مراجعه می‌کند و در صحبت با منتقمی دنبال دریافت طلب قبلی اش است. ظاهرا مدیران باشگاه تمام پرداختی‌های این فصل شامل پرداختی ابتدای فصل – که مبالغ درشتی بوده – و پرداختی‌های چند نوبت هفته‌های اخیر را به حساب مطالبات فصل جاری بازیکنان گذاشته‌اند و حالا آنهایی که از فصل قبل طلب‌های سنگینی دارند هر روز به باشگاه مراجعه می‌کنند تا طلب فصل قبل شان را تسویه کنند. آنها می‌گویند اگر تا نیم‌فصل امسال نتوانند مطالبات فصل قبل شان را بگیرند معلوم نیست در ادامه بتوانند به پول شان برسند و به خاطر همین این روزها رفت و آمد بازیکنان به باشگاه شتاب بیشتری به خود گرفته است.
در این میان جالب آنجاست که برخی به خاطر مطالبات سنگین فصل قبل‌شان از باشگاه شاکی‌اند. رضا حقیقی شاندیز بابت فصل قبل 650 میلیون تومان از پرسپولیس می‌خواهد و با اینکه تا الان حدود 400 میلیون تومان پول گرفته بابت مطالبات فصل قبلش شاکی است و ظاهرا تا پولش را نگیرد آرام نخواهد نشست تا مشخص شود با هر تدبیر و هر نوع پرداختی از سوی باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم همیشه طلبکارند و پیگیر پول‌های‌شان خواهند بود تا مثل سیدجلال حسینی تسویه کنند و بروند نه مثل مجتبی شیری که از سه فصل پیش 100 میلیون طلب دارد و حالا به دریافت 50 میلیونش راضی شده اما این پول را هم به او نمی‌دهند و این مدافع پاشنه در اتاق مدیرعامل را از جایش درآورده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها