کد خبر: ۲۵۵۰۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
لوسيانو ادينهو مهاجم برزيلي تراکتورسازي در بازي با سپاهان موفق به گلزني نشد و به قول رسول خطيبي بد شانسي آورد.
به گزارش 598،این بازیکن بعد از این بازی به خاطر فشار زیادی که وجود داشت خیلی خسته بود و در همین خصوص و بازی با سپاهان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

فشار زیاد بود

دیروز خیلی به من و کل تیم فشار آمد و واقعا بازی پرفشاری بود. بازی با سپاهان برای ما حکم فینال داشت.بازی دیروز برابر سپاهان خیلی سخت بود و هر 11 نفر ما در این تیم تلاش زیادی کردند.

مساوی هم خوب است

سپاهان تیم خیلی خوبی بود و حدود 5،6 بازیکن ملی پوش دارد که در لیگ باتجربه هستند. این تیم خیلی قوی است و فکر می کنم نتیجه 1-1 خوب بود. این بازی تمام شده و ما باید به فکر بازی با سایپا باشیم.مدافعان سپاهان خیلی خوب بودند مثل بقیه بازیکنان این تیم. آنها خیلی نزدیک به همدیگر در زمین بازی می کردند و به خوبی پرس را انجام دادند.ما باید 6 روز دیگر سایپا را شکست دهیم و این بازی تمام شده.

شانس نداشتم

من در این بازی موقعیت داشتم اما شانس نداشتم و نتوانستن توپ هایم را گل کنم. در بعضی بازی ها هم نمی توان گل زد اما من برای بازی های آینده خودم را آماده کردم.

غفلت کردیم گل خوردیم

فکر می کنم باید در کل 90 دقیقه تمرکز داشتیم چون فوتبال 90 دقیقه است نه 45 دقیقه. باید درجریان بازی حتی یک لحظه هم غفلت کنیم چون هر موقع تمرکز نداشتیم گل خوردیم . باید در بازی های آینده بیشتر روی این مساله کار کنیم.

همه تبریز به ورزشگاه آمده بود

هواداران در این بازی عالی بودند و واقعا تا حالا چنین جوی را ندیده بودم. تماشاگران در این بازی ایستاده تیم را تشویق می کردند و من خیلی لذت بردم. مردم تبریز فوق العاده هستند و کل مردم تبریز به استادیوم آمدند.

صدرنشین می‌ مانیم

ما صدر جدول را حفظ می کنیم و نمی خواهیم بالای جدول را از دست بدهیم. این یک امتیاز هم خوب بود چون بازی با فشار زیادی برگزار شد و ما توانستیم بازی باخته را با گرفتن یک امتیاز تمام کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها