کد خبر: ۲۵۴۶۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
سرمربي فولاد خوزستان در نشست خبري قبل از بازي مقابل نفت اعلام کرد به شدت به کسب 3 امتياز اين بازي دل بسته است.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ ساعتی پیش در نشست مطبوعاتی در استان خوزستان پاسخ اندک خبرنگاران حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی را داد. او از فولادی ها خواست برای حمایت از تیم جوان و کم بازیکن خوزستانی به ورزشگاه بیایند.انتظار از هواداران

از هواداران می‌خواهیم که حامی تیم ما باشند و با توجه به این که ما سه ماه است با این تعداد بازیکنان اندک کار می‌کنیم از ما حمایت کنند، چرا که حمایت آنها بازیکنانمان را شجاع می‌کند و به بازی کردن ترغیب می‌کند.

نفت را نبریم، برد برابر استقلال هم ارزشی ندارد

نفت تهران در صورتی که اجازه فضاسازی به آن داده شود، تیم با کیفیتی است. ما امیدواریم که در بازی فردا یک بازی محکم و خوبی را شاهد باشیم و فضای بازیسازی را به نفت تهران ندهیم و امتیازات را در اهواز نگه داریم.اگر این بازی را نبریم برد ما مقابل استقلال هم ارزشی ندارد.

مقابل رئال هم امیدوارم

من برای هر بازی محاسبه خاصی نمی‌کنم. همان قدر به بازی فردا امیدوار هستم که به بازی پرسپولیس، استقلال تهران و حتی رئال مادرید. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و لحظات تعیین کننده نتایج هستند، به خاطر همین است که 90 دقیقه‌ آن جالب است.

محروم ها و مصدوم ها

بهمن کامل را در بازی با استقلال تهران به خاطر مصدومیت از ناحیه عضله کشاله ران برای این دیدار در اختیار نداریم. آرش افشین هم که خودتان موضوع آن را می‌دانید.

بازیکن ازبک را رد کردیم

ما به مشکلات تیم‌مان در بخش حمله آگاهیم و به دنبال آن هستیم که این مشکل را حل کنیم، ولی هنوز بازیکن مناسبی پیدا نکرده‌ایم. درباره آن مهاجم ازبکستانی هم باید بگویم که او رضایت کادر فنی را جلب نکرد. اکنون ترجیح می‌دهیم شانس را به یک بازیکن جوان و خوزستانی بدهیم. به هر حال ما به دنبال جذب بازیکن ایرانی یا خارجی هستیم که بتواند در این خط به ما کمک کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها