کد خبر: ۲۵۴۶۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۳ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،شایعه دیدار مخفیانه امیر عابدینی با یکی از آقازاده ‌های معروف وقتی جان گرفت که مدیرعامل سابق داماش در مورد بازگشت غیر منتظره‌اش به پرسپولیس صحبت کرد.

عابدینی که بدون شک سودای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را در سر دارد، چه در زمان حضور علیرضا رحیمی و چه در دوره کوتاه مدیریت بهروز منتقمی صراحتا در مورد مدیرعاملی پرسپولیس صحبت کرد و در گفتگو با دوستان خبرنگارش اعلام کرده که تا چند روز دیگر خبری در مورد او و پرسپولیس می‌شنوند که شوکه شوند!

عابدینی که بنا به دعوت رحیمی توانست عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شود، برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی تمام تلاش خود را کرد و حتی با توجه به رایزنی‌هایی که انجام داده بود،‌کار را به جایی رساند که وزیر ورزش نیز در صحبت با نزدیکانش نظر آنها را در مورد عابدینی و مدیرعاملی پرسپولیس پرسید.

آنهایی که رابطه خوبی با وزیر ورزش دارند و حتی در بازی‌های والیبال دوستانه وزیر نیز حضور دارند، معتقدند که وزیر و حتی نزدیکان او نظر مساعدی در مورد بازگشت عابدینی به پرسپولیس ندارند و به همین دلیل بوده که حتی قبل از برکناری رحیمی، وزارت ورزش نامه مدیرعاملی موقت منتقمی را نیز تنظیم کرده بود.

همان‌طور که نوشته بودیم به تعویق افتادن جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای بعضی‌ها یک اتفاق خوشایند و خواستنی بود! در حالی که سیاسی نیز سودای مدیرعاملی پرسپولیس را در سر دارد، در جلسه با منتقمی و خادم ‌کوشید تاجلسه هیات‌مدیره سرخ‌ها به جای دوشنبه گذشته، دوشنبه آینده برگزار شود.

هر چند که منتقمی با توجه به مسایل باشگاه و بلاتکلیفی پرسپولیس اصرار به برگزاری جلسه هیات‌مدیره سرخ‌ها داشت ولی بنا به دلایلی این جلسه برگزار نشد تا سیاسی به‌زعم خودش زمان کافی را برای جلو بردن برنامه‌هایش داشته باشد.

در حالی که سیاسی گمان می‌کرد با به تعویق افتادن جلسه مهم هیات‌مدیره او زمان کافی را به دست می‌آورد، رقیب پنهان او در ماجرای مدیرعاملی نهایت استفاده را از این زمان برد و در جلسه‌های "فرافوتبالی” اش آب پاکی را روی دست سیاسی ریخت.

یافته‌های ما حاکی از این است که تصمیم‌گیری درباره مدیرعامل جدید در باشگاه پرسپولیس و توسط اعضای هیات‌مدیره صورت نخواهد گرفت. طبق توافق‌ها و مذاکره‌های فرا باشگاهی، عابدینی گزینه اصلی و اول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بوده و وی حتی جلسه‌هایی را در خارج از باشگاه برگزار کرده است.

تلاش‌های ما در مورد ماجرای جلسه‌های فراباشگاهی عابدینی خیلی زود به نتیجه می‌رسد. عابدینی که چندی پیش نیز با وساطت یکی از دوستان غیرفوتبالی‌اش "م.ج” ارادت خود را به یکی از مقامات بلندپایه نشان داد، این روزها می‌کوشد تا به قول معروف امتیازی از این ماجرا بگیرد.

طبق شنیده‌ها عابدینی برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نقشه‌ها و برنامه‌هایش را با هماهنگی واسطه‌ای به نام "م.ج” پیش برد و موفق شد در دیدار با آقازاده‌ای به نام "ی.ه” حمایت این فرد بلندپایه و قوی و البته با نفوذ روی دولت را برای مدیرعاملی پرسپولیس جلب کند.

از آنجایی که واسطه مورد نظر و عابدینی می‌دانند اگر ماجرای دیدار مخفیانه و هماهنگی‌های آنها با آقازاده مورد نظر فاش شود، صدای اعتراض مخالفان زیادی بلند می‌شود ترجیح می‌دهند که کسی از این موضوع باخبر نشود و همه گمان کنند که این انتخاب از سوی وزارت ورزش و هیات‌مدیره پرسپولیس انجام گرفته است.

عابدینی که روز سه شنبه نیز جلسه‌ای دیگر را برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس برگزار کرد، فقط چند روز دیگر فرصت دارد تا با استفاده از رایزنی‌هایش در جلسه هفته آینده به عنوان مدیرعامل سرخ‌ها انتخاب شود.

جدا از سوابق عابدینی و مسایلی که در باشگاه داماش برای او به وجود آمد، همه می‌دانند که روابط عابدینی و درخشان در باشگاه داماش به چه صورت بود و چطور سرمربی فعلی سرخ‌ها در آن زمان توسط عابدینی ازداماش اخراج شد.

جدا از موضع‌گیری‌های تند عابدینی در مورد درخشان، عابدینی به محض روی کار آمدن باید با سیاسی و منتقمی به عنوان آدم‌هایی که در این پرونده توسط مهندس دور خورده‌اند روبه‌رو شود.

جدا از ماجرای جلسه‌های فراباشگاهی عابدینی و بحث آقازاده معروف رویارویی عابدینی با درخشان، سیاسی و منتقمی سوژه‌هایی است که بیش از پیش پرسپولیس را تهدید می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها