کد خبر: ۲۵۴۵۶۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
مدافع تیم پرسپولیس گفت: «خوشبختانه در بازی با راه آهن شرایط خوبی داشتم و خواسته های کادر فنی را در پست دفاع چپ برآورده کردم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حمیدرضا علی عسگری درباره بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: «خوشبختانه شرایط تیم بعد از پیروزی مقابل راه آهن خیلی بهتر شد و یک هفته خیلی خوب را پشت سر گذاشته ایم.»

 

وی افزود: «استقلال خوزستان شاید جایگاه چندان خوبی در جایگاه رقابت ها نداشته باشد، اما تیم جوان و دونده ای است که با انگیزه بسیار زیادی به مصاف پرسپولیس می آید. آنها فصل پیش هم در ورزشگاه آزادی خیلی ما را آزار دادند و در نهایت نتوانستیم آن مسابقه را ببریم.»

 

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: «بازی با تیم هایی که دونده و سختکوش هستند همیشه سخت است، اما ما چاره ای جز شکست استقلال خوزستان نداریم. سه امتیاز این بازی به ما کمک خواهد کرد تا در کورس قهرمانی قرار بگیریم مخصوصا در روزهایی که تیم های مدعی خوب نتیجه نمی گیرند.»

 

علی عسگری ادامه داد: «شکست های اخیر استقلال فاصله ما را با صدر جدول کم کرده است و باعث شده فشارها نسبت به پرسپولیس کمتر و به سمت این تیم برود. شرایطی که الان با آن مواجهیم تا یک هفته پیش تقریبا برعکس بود، اما ما توانستیم بحران را پشت سر گذاشته و رفته رفته نیز اوج بگیریم.»

 

شماره 26 سرخپوشان درباره وضعیت خودش نیز عنوان کرد: «در بازی با نفت مسجد سلیمان بعد از یک ماه دوری از  میدان به بازیرفتم که  عملکردم بد نبود. خوشبختانه در بازی با راه آهن شرایط خوبی داشتم و خواسته های کادر فنی را در پست دفاع چپ برآورده کردم.»

 

وی متذکر شد: «در حال حاضر مشکل بدی برای حسین ماهینی پیش آمده که همه ما را ناراحت کرد. امیدوارم تا بتوانم کارت معافیت گرفته و تا پایان فصل ما را همراهی کند. در تمرین آخر تیم کادر فنی از من خواست در جناح راست بازی کنم و با توجه به اینکه چند سال سابقه بازی در این پست را دارم مشکلی در این خصوص وجود ندارد.»

 

علی عسگری در خاتمه گفت: «لیست اخیر تیم ملی تا حدودی دلخوری بازیکنان ما را به همراه داشت چرا که فکر می کردیم نمایندگان بیشتری در تیم ملی داشته باشیم. به شخصه معتقدم پرسپولیس می توانست حداقل 5 بازیکن در تیم ملی داشته باشد. البته باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت و از او بخواهیم در بازی های آینده نظارت بیشتری روی بازی های پرسپولیس داشته باشد چرا که خودم قصد دارم در این بازی ها بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها