کد خبر: ۲۵۴۵۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
والیبالیست تیم ملی کشورمان اعتقاد دارد خستگی تیم و مشکلاتی که وجود دارد دلیل نمی‌شود که آنها به مدال طلا فکر نکنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پوریا فیاضی در خصوص پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل هنگ‌کنگ در اولین مسابقه هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی گفت: کار چندان سختی مقابل هنگ‌کنگ نداشتیم اما بیشتر برای این بازی ریکاوری کردیم.



وی با اشاره به مشکلاتی که تیم ملی والیبال در اینچئون دارد افزود: ما دیر به کره جنوبی رسیدیم و تیم بسیار خسته است. متاسفانه فدراسیون والیبال کره جنوبی هم تمام برنامه‌ریزی‌اش این است تا دیگر تیم‌ها را اذیت کند.



والیبالیست تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: محل اقامتی که به ما داده‌اند خوب نیست و توپ‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم در حد استاندارد بین‌المللی نیستند. این کارها از سوی کره‌ای‌ها بسیار زشت و ناپسند است و درست نیست که چنین کارهایی صورت بگیرد.



فیاضی درباره مشکل توپ‌ها گفت: گویا به هر تیم 30 توپ داده بودند تا با آنها تمرین شود اما چون ما در ایران نبودیم نتوانستیم با این توپ‌ها آشنا شویم.



وی با اشاره به مشکلات محل اقامت نیز اظهار داشت: 100 طبقه آپارتمان است که N نفر ورزشکار در آن اقامت دارند! این ساختمان نیز فقط یک آسانسور دارد و برای جابه‌جا شدن باید کلی معطل شویم که همین موضوع باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌هایمان به هم بخورد.



والیبالیست تیم ملی کشورمان عنوان کرد: مشکلاتی که وجود دارد خستگی دلیل نمی‌شود که ما تلاش نکنیم و برای کسب مدال طلا بی‌انگیزه باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها