کد خبر: ۲۵۴۵۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛ دبيركل خانه كارگر معتقد است كه عملكرد شركت مخابرات سوداگرانه است و مسوولان اين نهاد، تنها نگاه سوداگرانه به اين شركت دارند كه قطعا مجلس نيز با چنين رويكردي برخورد خواهد كرد.
عليرضا محجوب، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، در ارتباط با انتقادهاي وارده به عملكرد مخابرات گفت: به نظر ما در واگذاري مخابرات حتي در حوزه حاكميتي و غيرحاكميتي دقت لازم به عمل نيامده است. برخي عملكردهاي شركت مخابرات نيز به‌شدت مورد انتقاد است. مسوولان مخابرات بايد در جريان باشند كه تلفن‌هاي غيرسيمي تقويت شده است اما هيچ تقويتي در مسير تلفن سيمي ديده نمي‌شود.
وي ادامه داد: به بيان ديگر عملكرد شركت مخابرات تنها به تلفن‌هاي همراه معطوف است. اين‌گونه فعاليت كردن به معناي اين است كه به مخابرات تنها به عنوان يك مجموعه درآمدي نگاه مي‌شود و ظرف دو سال گذشته در اين شركت تنها در این زمینه سرمايه‌گذاري شده است و به دنبال سود بوده‌اند.
دبير كل خانه كارگر با تأكيد بر اينكه مجموعه اين فعاليت‌ها نشان مي‌دهد كه مخابرات در مسير خود فعاليت نمي‌كند، تصريح كرد: ما مخالف سود بردن نيستيم، ولي مخالف سوداگري هستيم. نبايد سود كه عارضه طبيعي فعاليت‌هاي بخش خصوصي است با سوداگري مخلوط شود و مطمئن باشند كه با سوداگري برخورد خواهيم كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها