کد خبر: ۲۵۴۴۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
رئیس هیات مدیره استقلال گفت: «برای هزارمین بار می گویم من به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال به شدت از قلعه نویی حمایت می کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کامران صاحب پناه درباره مصاحبه ای که از قول وی در رسانه ها مبنی بر اینکه برکناری قلعه نویی شایعه ا ست، اظهار داشت: «روز گذشته خبرنگاری از من پرسید شایعه شده قرار است منصوریان سرمربی استقلال شود، من هم در پاسخ گفتم؛ خودتان می گویید شایعه. من درباره منصوریان حرفی نزدم. به خبرنگار گفتم؛ مگر منصوریان به نفت تعهد ندارد؟ ولی دوستان همین صحبت های من را تیتر کردند.»

 

وی افزود: «قلعه نویی ژنرال استقلال است. تحت هیچ شرایطی تعویض نمی شود و کاملا قابل اعتماد من است. برای هزارمین بار می گویم من به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال به شدت از قلعه نویی حمایت می کنم.»

 

رئیس هیات مدیره استقلال درباره شایعه جریمه بازیکنان بعد از دو باخت متوالی ادامه داد: «ما هیچ کس را جریمه نکرده ایم و فقط اعلام کرده ایم طبق مصوبه هیات مدیره برای بازیکنان بعد از برد پاداش و بعد از باخت جریمه در نظر خواهیم گرفت و قرار است در این خصوص به زودی تصمیم گیری شود.»

 

صاحب پناه در خصوص بازی مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: «با درایت قلعه نویی در این بازی برنده خواهیم شد. ما اعتماد کامل به وی داریم و مطمئن هستیم در این بازی سه امتیاز را کسب خواهیم کرد.»

 

وی در پایان گفت: «برای این بازی پاداش ویژه در نظر گرفته و در صورت برد استقلال به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها