کد خبر: ۲۵۴۴۱۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
به گزارش 598،درخشش اشکان دژاگه در العربی به اندازه انتقال پر سر و صدایش به این تیم نبود. او که حالا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را یدک می‌کشد، از فوتبال اروپا به لیگ قطر رفت اما شروع پررنگی نداشت.

پس از حضور اشکان در العربی، خبرهای زیادی درباره شرایطش منتشر نشد ولی حالا خبر رسیده رابطه خوبی با سرمربی رومانیایی تیمش ندارد. دن پترسکو که امسال از دینامو مسکو جدا شد و به العربی آمد، تنها در بازی هفته چهارم مقابل الشمال از حضور 90 دقیقه‌ای اشکان استفاده کرد. در این بازی او و تیمش برنده بودند و اشکان هم توانست برای حضور در ترکیب، استارت بزند. خیلی‌ها تصور می‌کردند دژاگه پس از انتقال به العربی آسیب دیده و نمی‌توانست بازی کند‌؛ به همین دلیل پترسکو تنها دقایقی از حضورش استفاده می‌کند اما اشکان اعلام کرده مصدومیتی نداشته و تنها با نظر سرمربی تیم روی نیمکت می‌نشست.

اشکان از ابتدای لیگ تا بازی الشمال، دقایق زیادی برای العربی به میدان نرفت و این مسئله ناراحتی او را در پی داشت. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که رابطه اشکان به دلیل نیمکت‌نشینی در العربی با پترسکو شکرآب شده بود اما شنیده می‌شود پس از صحبت‌هایی که اخیراً داشته‌اند، همه چیز موقتاً حل شده است. نیمکت‌نشینی دژاگه حتی برای مسئولان العربی هم عجیب بود. آنها از پترسکو خواستند که به این بازیکن دقایق بیشتری میدان بدهد. العربی سالانه 5 میلیون پوند به اشکان دژاگه پرداخت می‌کند، به همین دلیل تمایلی ندارند تا او را روی نیمکت بنشانند.

ظاهراً پس از این فشارها پترسکو نظر خود را درباره اشکان تغییر داده و قصد دارد از او بیشتر استفاده کند. دژاگه پس از حضور 90 دقیقه‌ای مقابل الشمال امیدوار است در بازی‌های آینده العربی هم بیشتر شانس بازی پیدا کند. اشکان به زودی باید همراه ایران به جام ملت‌های آسیا برود و دوست ندارد با نیمکت‌نشینی، آمادگی‌‌اش را از دست بدهد. در هفته‌های گذشته روحیه این بازیکن اصلاً خوب نبود ولی حالا شرایطش کمی تغییر کرده است.

کارلوس کروش سرمربی تیم ‌ملی هم روی وضعیت دژاگه حساسیت زیادی دارد و از دستیاران خود خواسته که گزارشی از وضعیت آمادگی‌‌اش ارائه دهند. اشکان در سال‌های گذشته و در لیگ‌های آلمان و انگلیس، دقایق زیادی به میدان می‌رفت، به همین دلیل توقع ندارد در قطر روی نیمکت بنشیند. فعلاً که شرایط برای اشکان بهتر از قبل شده اما باید دید پترسکو تنها برای آرام کردن جو، در مقابل الشمال او را بازی داده یا نه! بی‌شک در صورت نیمکت‌نشینی در هفته آینده، اشکان آرام نمی‌نشیند….

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها