کد خبر: ۲۵۳۹۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
اميد عاليشاه از اينکه حرف و حديث درباره او زياد شده شاکي است.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدايي علي دايي و حضور حميد درخشان در پرسپوليس خيلي‌ها به دو دستگي بين بازيکنان حرف مي‌زنند. يکي از بازيکنان که در دو هفته گذشته تحت فشار بود و عملکردش زير ذره‌بين رفته بود اميد عاليشاه است.

بازيکن شماره دو پرسپوليس از اينکه خيلي‌ها بدون هيچ دليل و مدرکي اينطور قضاوت مي کنند و شاکي است و در اين ارتباط به "ورزش سه" گفت: من با پرسپوليس قرارداد دارم و واقعا متوجه اين حرف‌ها نمي‌شوم. اميدوارم کساني که چنين حرف‌هايي مي‌زنند به فکر آن دنياي خود هم باشند.

وي ادامه داد: من هميشه رابطه خوبي با رسانه‌ها داشته‌ام و تمام تلاشم را کرده‌ام که احترام متقابل بين ما حفظ شود اما از دوستان خواهش مي‌کنم به فکر نقدهاي خود باشند. يک مطلب از آنها مي‌تواند ذهن خيلي‌ها را به سمت مسير اشتباه ببرد و اين دور از انصاف است. پرسپوليس تيم پرطرفداري و اين مسائل مي‌تواند روح هواداران را خراب کند. من پولم را از راه فوتبال به دست مي‌آورم و هيچ وقت پولم را حرام نمي‌کنم. تمام تلاشم براي موفقيت فوتبال خودم و باشگاه است.

عاليشاه در مورد شرايط پرسپوليس گفت: با بردي که مقابل راه‌آهن به دست آورديم شرايط روحي خوبي کسب کرده‌ايم و با توجه به برنامه بازي‌ها و جدول رده‌بندي اگر همين تمرکز را در بازي‌هاي بعدي داشته باشيم مي‌توانيم شرايط‌‌مان در جدول را بهبود بخشيم و با اين شرايط روز به روز بهتر مي‌شويم.

وي در ادامه گفت: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و کاملا آماده بازي با استقلال خوزستان هستيم. اميدوارم اين بازي هم با نتيجه خوبي براي پرسپوليس پايان يابد و هواداران را خوشحال کنيم.

عاليشاه در پايان گفت: هواداران پرسپوليس من را به خوبي مي‌شناسند و تمام تلاشم را مي‌کنم تا در کنار ديگر بازيکنان پرسپوليس را موفق کنيم و از امروز هم ديگر به سوالات حاشيه‌اي پاسخ نمي‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها