کد خبر: ۲۵۳۶۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
مربی اسبق تیم ملی گفت: «بازیکنان تیم امید روحیه جنگندگی نداشتند و در میان‌شان یک نفر پیدا نشد که درگیر شود یا لباسش خاکی و کثیف شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، اصغر شرفی در مورد ناکامی تیم امید در رقابت‌های آسیایی حرف‌های جالبی می‌زند و معتقد است که کار بد هیچ‌وقت نتیجه خوبی نخواهد داشت.

 

شرفی حرف‌هایش را این‌گونه آغاز می‌کند: «عکسی که از بازیکن قرقیزستان مقابل تیم‌ملی امید ایران منتشر شد، بسیار عجیب بود. بازیکن حریف با آن شکم برآمده هیچ شباهتی به بازیکن نداشت و حتی بازیکنان تیم پیشکسوتان هم چنین شکمی ندارند؛ آن‌وقت تیم ما نتوانست از پَسِ قرقیزستان بربیاید.»

 

او ادامه می‌دهد: «بازیکنان تیم امید در بازی‌های آسیایی خوب نبودند‌؛ چون در زمین راه می‌رفتند و مثل آدم آهنی حرکت می‌کردند. به دنبال توپ نمی‌رفتند که توپ بگیرند، منتظر می‌ماندند تا توپ به آنها داده شود. روحیه جنگندگی نداشتند و در میان‌شان یک نفر پیدا نشد که درگیر شود یا لباسش خاکی و کثیف شود. آنها همان‌طور که در ابتدای بازی به زمین می‌رفتند آخر بازی هم با همان سر و شکل از زمین بیرون می‌آمدند.»

 

شرفی خاطرنشان می‌کند: «در فوتبال ما آدم‌های کوته‌فکر حضور دارند که چرخ فوتبال را می‌چرخانند و آنها نه به دلیل تخصص که به خاطر روابط‌شان پست گرفته‌اند، مثلاً همین آقای خادم قهرمان سابق کشتی درباره فوتبال تصمیم می‌گیرد. یک‌بار عکسی از او در کنار علی پروین منتشر شد که بعد متوجه شدم برای آوردن رأی چنین کاری کرده است. یعنی در این فوتبال در حد و اندازه‌های خادم کسی را نداریم؟»

 

او در پایان می‌گوید: «اینکه فوتبال ما تهی از استعداد شده، درست نیست. ورزش اول ما کشتی است و کشتی در خون ماست اما امروز والیبال و بسکتبال رشد کرده است، چون سیاست درست در مورد این ورزش صورت گرفته است. پس در فوتبال هم می‌شود چنین سیاستی را در پیش گرفت، البته اگر یک گروه کارشناسی تشکیل شود و مدیریت درستی در فدراسیون فوتبال صورت بگیرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها