کد خبر: ۲۵۳۴۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
دکتر حسن عباسی فردا سه شنبه اول مهر ساعت 30/16در دومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در جمع سینماگران انقلاب و دفاع مقدس سخنرانی می کند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دکتر حسن عباسی فردا سه شنبه اول مهر ساعت 30/16در دومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در جمع سینماگران انقلاب و دفاع مقدس سخنرانی می کند. سخنرانی دکتر عباسی با محوریت موضوع سینمای الحاد، سینمای ایمان ستیز" همراه با بررسی تحلیلی فیلم سینمایی "لژیون" صورت می گیرد.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: لژیون (Legion) یا لشکر فیلمی آمریکایی است ساخته سال 2009 و اکران شده در سال 2010 با مضمون رستاخیزی و ترسناک فراطبیعی. کارگردان این فیلم اسکات استوارت است و فیلم‌نامه آن توسط پیتر شینک و اسکات استوارت نوشته شده‌است.

ماجرا در زمانی اتفاق می افتد که خدا ناپدید شده و فرشته ها به رهبری جبرئیل به زمین حمله میکنند تا نسل انسان ها را نابود کنند. اما میکائیل تنها فرشته ایست که تصمیم میگیرد در مقابل جبرئیل بایستد و از کودکی که اعتقاد دارد منجی بشریت است در مقابل جبرئیل و سایر فرشتگان محافظت کند.داستان در شهر لاس وگاس اتفاق می افتد, یکی از معدود شهرهای باقی مانده برای انسان ها که پس از حمله فرشتگان به وگا تغییر نام پیدا کرده است.

به گزارش فارس، همچنین استادحسن رحیم پور ازغدی روز سه شنبه اول مهرماه در دومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با موضوع"آسیب شناسی سینمای انقلاب و دفاع مقدس"در جمع فیلمسازان و سینماگران حوزه انقلاب و دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد.

این سخنرانی ساعت 19 در سالن شماره 3 سینما فلسطین صورت می گیرد و استفاده از این برنامه برای همه شرکت کنندگان و میهمانان جشنواره پیش بینی شده است.

برپایه این خبر، این برنامه با هدف تعامل بیشتر سینماگران و اندیشمندان و علمای اسلامی همچنین، فراهم آوردن زمینه تامل و تعمق در مباحث نظری در حوزه سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درطول روزهای برگزاری جشنواره در تهران پیش بینی شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها