کد خبر: ۲۵۳۴۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد عنوان کرد که پس از اينکه در ابتداي بازي از حريف پيش افتادند، بايد با حفظ توپ، بازي را آرام مي‌کردند.

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تحقیر آمیز 5-3 منچستریونایتد مقابل لسترسیتی، حالا شیاطین سرخ با بحران در خط دفاعی روبرو هستند. لوئیس فان خال، جانی ایوانز را به دلیل مصدومیت از دست داد و تایلر بلاکت نیز در جریان دیدار روز گذشته از زمین اخراج شد. بلاکت برای بازی بعدی محروم خواهد بود و وضعیت ایوانز نیز مشخص نیست.

فان خال در جمع خبرنگاران گفت: " نمی‌دانم که مصدومیت ایوانز چقدر جدی است. باید صبر کنیم تا تست‌های پزشکی انجام شود. فکر می‌کنم که لوک شاو دیگر آماده ی بازی کردن باشد، مارکوس روخو و کریس اسمالینگ نیز می‌توانند بازی کنند بنابراین گزینه های زیادی داریم."

منچستر روز گذشته در حالی شکست خورد که در ابتدای بازی، 2-0 پیش افتاده بود. فان خال در این رابطه گفت: " هیچ‌گاه انتظار نمی‌رود که وقتی دو گل جلو هستید، بازی را ببازید. باید بازی را با حفظ توپ می‌کشتیم ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم و نتیجه را از دست دادیم. موقعیت‌هایزیادی داشتیم و شوت‌های خطرناکی زدیم ولی باید 90 دقیقه اینطور بود نه 60 دقیقه."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها