کد خبر: ۲۵۲۷۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
مهرداد جماعتي اظهار داشت: فکر مي‌کنم در بازي مقابل استقلال حق ما پيروزي بود و توانستيم از موقعيت هايمان خوب استفاده کنيم.
به گزارش"ورزش سه"، مهرداد جماعتی مدافع فولاد اعتقاد دارد حق تیمش در بازی با استقلال برد بود.

او در حالی این حرف را می‌ زند که امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی ادعا کرده بود که فولاد حتی یک موقعیت 30درصدی گل هم نداشت.

مهرداد جماعتی در گفت‌وگو با "ورزش سه" این مساله را تکذیب کرد: من قبول دارم که در نیمه اول ما خوب نبودیم و استقلال خیلی بهتر از ما بود. اما در نیمه دوم بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و ما توانستیم بازی را ببریم. فکر می‌کنم حق ما پیروزی بود و توانستیم از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم.

او ادامه داد: دلیل اینکه در نیمه اول خوب بازی نکردیم این بود که خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در استادیوم آزادی بازی می‌ کردند. آنها در نیمه اول استرس زیادی داشتند اما به مرور استرس آنها کم شد و شما دیدید در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادند.
جماعتی ادعا می‌کند که همه از آنها انتظار قهرمانی دارند: میانگین سنی تیم ما پایین آمده و من مطمئن هستم با گذشت زمان تیم ما بهتر می‌ شود. همه از ما انتظار تکرار قهرمانی سال گذشته را دارند و ما هم سعی می‌ کنیم به خواسته آنها جواب مثبت بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها