کد خبر: ۲۵۲۷۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
تعداد تماشاچي هايي که امسال از بازي هاي استقلال ديدن مي‌ کنند همچنان در حد فاجعه است. از ديدار استقلال برابر فولاد تنها 17هزار تماشاگر ديدن کرده اند. اين در حالي است که همين تعداد اندک هم رکورد بيشترين تماشاگر براي استقلال در مسابقات ليگ امسال بود.
به گزارش "ورزش سه"، امسال به صورت کلی مسابقات لیگ در ورطه نمودار نزولی تماشاگر که از 6 سال گذشته شروع شد بوده است اما در بین این تیم های کم تماشاگر وضعیت استقلال بدتر از همه است. به طوری که آبی پوشان پایتخت یعنی قهرمان ادواری جدول 14 ساله لیگ‌برتر حتی به جز پرسپولیس و تراکتورسازی در میزبانی های خود از پدیده هم عقب افتادند.

نگاهی به تعداد تماشاگر استقلال نشان می‌ دهد که در هفته اول برابر راه‌آهن 8هزار نفر، در هفته دوم برابر استقلال خوزستان 12هزارنفر، در هفته سوم برابر سپاهان 12هزارنفر، در هفته چهارم برابر سایپا 9هزار نفر، در هفته پنجم برابر پیکان 10هزار نفر، در هفته ششم برابر گسترش فولاد 15هزار نفر، در هفته هفتم برابر نفت مسجدسلیمان 6500نفر، در هفته هشتم برابر نفت 12هزارنفر و بالاخره برابر فولاد در هفته نهم 17هزار نفر از بازی های این تیم دیدن کرده اند.

تعداد تماشاگر پرسپولیس و تراکتور هم فاجعه است، تراکتورسازی که روزی در ورزشگاه یادگار امام کمتر از 50هزار تماشاگر نداشت امروز در بازی های عادی بین 8 تا 15 هزار تماشاگر دارد و پرسپولیس هم دستکمی از استقلال ندارد، تلخی میانگین استقلال اولا از این جهت است که آنها در هفته های اخیر اول یا دوم جدول بوده اند و دوم اینکه پرسپولیس و تراکتورسازی حداقل یک بازی با حضور 35هزار تماشاگر مقابل هم داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها