کد خبر: ۲۵۱۷۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس، از هواداران این تیم درخواست زمان کرد. او در مصاحبه‌ای جدید، حرف‌هایی زد که بخشی از آن را می‌خوانید.

فعلاً مشکلات زیادی داریم که باید مرحله به مرحله رفع شود. در این مسیر انرژی بچه‌ها خیلی مهم است و بچه‌ها انگیزه خوبی برای انجام تمرینات و یاد گرفتن دارند.

باید در تمام ابعاد کار کنیم ولی مسائل روحی در اولویت است و بعد مسائل تاکتیکی. می‌خواهیم به شرایط ایده‌آل برسیم. برنامه این است که بتوانیم بعد از چهار هفته به این مرحله دست پیدا کنیم. حداقل 4 هفته زمان لازم است که بازیکنان تفکرات ما را متوجه شده و اجرا کنند.

من به دنبال ایجاد تغییرات هستم. تغییرات اساسی در شکل بازی تیم به وجود می‌آورم. البته باید حتماً تیم را تقویت کنیم. خیلی نیاز داریم تا در بعضی نقاط نفرات جدیدی را جذب کنیم. در پست‌هایی مثل خط دفاع و حمله نیاز به بازیکن داریم. الان اگر در خط دفاع بازیکن ما مصدوم شود، دچار مشکل خواهیم شد.

قرارداد من با باشگاه امضا شد و باشگاه برای ثبت آن اقدام می‌کند. از سوی دیگر ما سال‌ها در پرسپولیس بودیم. پرسپولیس عشق ماست. برای این عشق مشکلی نبود که چند روز هم بدون قرارداد کار کنیم. من برای عقد قرارداد سخت‌‌گیری نکردم و خیلی راحت به توافق رسیدیم.

امیدواریم آنقدر اتفاق‌های خوب بیفتد که بتوانیم سال‌های بیشتری در خدمت پرسپولیس باشیم. همچنین امیدوارم علی کریمی به پرسپولیس برگردد. در حال رایزنی هستم تا او را به شکلی مجاب کنم.

من سال‌ها با هواداران زندگی کرده‌ام. حساسیت و علایق آنها را خوب می‌شناسم. تا آن زمان تیم شرایط ایده‌آل پیدا می‌کند و یک بازی خوب در دربی را شاهد خواهیم بود و اقتدار پرسپولیس را در بازی با استقلال ثابت می‌کنیم.

دیدار من و نماینده تام​الاختیار علی دایی یک دلیل داشت. بهمن دهقان دوست قدیمی من است و با توجه به اینکه همدیگر را در باشگاه دیدیم از این فرصت هم برای رفع سوءتفاهم استفاده کردیم. دیدارم با آقای شیرینی هم برای این بود که با توجه به حضور ایشان در کنار تیم در ادوار قبلی، درباره شرایط آقای پولادی اطلاعاتی گرفتم و چون وقت ظهر بود، ناهاری هم کنار یکدیگر خوردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها