کد خبر: ۲۵۱۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۱ آبان ۱۳۹۰
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای پذیرش عضویت فلسطین در یونسکو را به ملت فلسطین تبریک گفت و از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه این ملت به شدت انتقاد کرد.

به گزارش 598 به نقل از فارس از پایگاه خبری "المنار"، حزب الله لبنان در پیامی به ملت فلسطین بدلیل موفق شدن در گرفتن حق خود مبنی بر عضویت سازمان "یونسکو" تبریک گفت و آن را یک پیروزی برای این ملت دانست زیرا جامعه بین الملل سرانجام حق این ملت مجاهد و فداکار را به رسمیت شناخته است.

در ادامه این بیانیه مخالفت آمریکا، کانادا و برخی دولت‌های دیگر با این امر به شدت محکوم شده است.

در این بیانیه‌ آمده است: این رفتار آمریکا بی تردید بیانگر استکبار آن و باقی ماندن واشنگتن در خط دشمنی ملت‌ها و حقوق مسلم آنهاست ضمن این موضع‌گیری آمریکا منعکس کننده تفکر استکباری مبتنی بر سیاست سیطره مطلق بر تمام سیاست‌ها و تصمیمات سازمان ملل و نهادهای مختلف ذیربط آن است.

حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد که موضع جدید آمریکا بیانگر این حقیقت است که دشمنی آمریکا با ملت‌ها از مرز ابعاد سیاسی گذشته و وارد عرصه فرهنگی نیز شده است.

پیام تسلیت حزب‌الله لبنان به دولت و ملت ترکیه

"نوار الساحلی" یکی از نمایندگاه فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت به نمایندگی از حزب الله و دبیر کل این حزب به سفارت ترکیه در لبنان رفت و در دیدار با سفیر ترکیه کشته شدن صدها نفر از مردم ترکیه در زلزله اخیر این کشور را تسلیت گفت.

ساحلی در این دیدار ضمن ابراز تاسف و همدردی‌اش بدلیل کشته شدن تعداد زیادی از مردم ترکیه در این زلزله به دولت و ملت ترکیه تسلیت و با آنها همدردی کرد.

سفیر ترکیه نیز از این اقدام حزب الله لبنان و شخص سید حسن نصرالله تقدیر کرد و از آنها تشکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها