کد خبر: ۲۵۱۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۰
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه باید حضور اصلاح طلبان در انتخابات را جدی بگیریم، گفت: آنها برای ورود به عرصه انتخابات ناز می‌کنند، با این حال هم اکنون با چراغ خاموش و موتور روشن حرکت می کنند و تمایل هم دارند در انتخابات آتی شرکت کنند.

به گزارش 598 محمد نبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر،درباره آغاز به کار کانون انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی گفت: موتلفه بعد از پایان هر انتخابات برای انتخابات آینده جلسات خود را تشکیل می دهد و شروع به تبادل نظر می کند از این رو فعالیت کانون انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی عجیب نیست به همین جهت برگزاری جلسات کانون انتخاباتی رویه ای عادی در دفاتر استانی حزب است.

وی یادآور شد: مجموعه ظرفیت موتلفه اسلامی در اختیار جبهه متحد اصولگرایان است و ما هیچگاه خارج از ساختار وحدت اصولگرایان فعالیت نمی کنیم.

ساختار 8+7 تغییر نمی کند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین هر گونه تغییر در ساختار 8+7 را رد کرد و در پاسخ به این پرسش که گفته می شود قرار است نمایندگان جدیدی به این ساختار اضافه شوند، گفت: جبهه متحد اصولگرایان در ساختار 8+7 تعریف شده است بنابراین هیچ تغییری صورت نمی گیرد ولی علاقه مندیم که نمایندگان جبهه پایداری به جبهه متحد اضافه شوند اما اگر حاضر به پذیرش نشدند جبهه متحد اصولگرایان فعالیت خود را همچنان ادامه خواهد داد.

اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ناز می کنند

این فعال سیاسی در ادامه به فعالیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و با بیان اینکه بدون شک این جریان سیاسی در انتخابات شرکت خواهند کرد افزود: اما آنها برای ورود به عرصه انتخابات ناز می کنند چرا که هم اکنون با چراغ خاموش و موتور روشن حرکت می کنند و تمایل هم دارند در انتخابات آتی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: معتقدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات را باید جدی گرفت.

نفش تاثیر گذار رسانه در انتخابات مجلس نهم

حبیبی همچنین از رسانه ها خواست تا بصورت جدی زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند چون رسانه ها می توانند با تبلیغ صحیح در مشارکت حداکثری مردم نقش تاثیر گذاری را ایفاء کنند.

به گفته دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، حضور حداکثری مردم مهمتر از نتیجه انتخابات است.

مکتب ایرانی مسیری را دنبال می کند که محمد رضا پهلوی انجام می داد

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه احزاب و تشکل های سیاسی باید عملکرد جریان انحرافی را برای مردم بازگو کنند، تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی از زمانی که زمزمه جریان انحرافی شروع شد موضع گیری کرد به طوری که بعد از اینکه مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلامی تراشیده شد اعلام کرد این ایدئولوژی شاهنشاهی است چرا که نظریه پردازان دربار نیز نظام پهلوی را به دوران هخامنشی وصل کرده بودند تا بدین وسیله مبانی فکری خود را پیدا کنند.

وی تاکید کرد: مکتب ایرانی مسیری را دنبال می کند که محمد رضا پهلوی انجام می داد، مطرح کردن مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام یعنی شقه شقه کردن جهان اسلام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها