کد خبر: ۲۵۱۴۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
صبح امروز خبر برکناري ميرکو اسلومکا از مربيگري هامبورگ منتشر شد. اينک ديتمار بايرزدورفر رئيس اين باشگاه در پي يافتن جانشين براي اوست.
به گزارش پایگاه 598 بیلد نوشته است کاندیدای ایده‌آل سران باشگاه هامبورگ "توماس توخل" 41 ساله است که آخرین بار در ماینس مربیگری کرده است.

"آندره برایتن‌رایتر" مربی پادربورن که سابقه بازی در هامبورگ را در کارنامه خود دارد دیگر گزینه مدنظر بندرنشینان است. البته بعید به نظر می‌رسد او تیمی که بوندسلیگا آورده است را بعد از سه بازی رها کند و با هامبورگ قرارداد ببندد.

به جز اینها بایرزدورفر علاقه بسیاری به "هوب استیونس" 60 ساله که فصل گذشته اشتوتگارت را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات داد، دارد. او سال 2007 تجربه موفقی با این مربی هلندی داشت.

"توماس دول" دیگر گزینه مد نظر بایرزدورفر است. او که پیش‌تر در هامبورگ توپ می‌زده، از دسامبر 2013 هدایت باشگاه فرنک‌واروس مجارستان را برعهده دارد و با این تیم نتایج خوبی کسب کرده است.

"برونو لابادیا" که از جولای 2009 تا آوریل 2010 روی نیمکت هامبورگ می‌نشست و پس از آن به اشتوتگارت رفت و موفق شد با این تیم به جام یوفا راه یابد هم گزینه‌ای است که احتمال مذاکره سران هامبورگ با وی بسیار قوی است.

گفتنی است نام "فلیکس ماگات" سرمربی فعلی فولام که در این تیم هیچ توفیقی کسب نکرده است نیز در لیست مسئولان هامبورگ دیده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها