کد خبر: ۲۵۱۰۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
اعضای این باند با طعمه قراردادن دختر جوانی و ایجاد رابطه دوستی از پسران پولدار، زورگیری می کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعضای باند سارقانی که با طعمه قراردادن دختر جوانی و ایجاد رابطه دوستی با پسران پولدار، از آنها زورگیری می کردند توسط پلیس آگاهی شهرستان قدس غرب استان تهران دستگیر شدند.


سرهنگ حجت الله کرمی زند فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از زورگیری چند شهروند به بهانه دوستی توسط دختر جوان و همدستانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: با گرفتن اظهارات شاکیان و بدست آمدن مشخصات ظاهری سارقان، ماموران پلیس آگاهی در کمتر از 12 ساعت پس از شناسایی محل فعالیت سارقان در یکی از شهرک های منطقه قدس موفق به دستگیری 3 پسر و یک دختر جوان شدند.

 

وی افزود: سارقان پس از دستگیری اعتراف کردند که با طعمه قراردادن دختر جوان و ایجاد رابطه دوستی با پسران جوان پولدار، قربانیان را به بهانه اینکه عده ای برای وی مزاحمت ایجاد می کنند به بیرون از شهر کشیده و به سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه آنها به کمک همدستانشان کرده سپس از صحنه متواری می شدند.

 

سرهنگ کرمی زند خاطر نشان کرد:متهمان پس از دستگیری به 3 فقره سرقت بدین شیوه اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها