کد خبر: ۲۴۹۹۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
پس از اعتراضات گسترده هواداران پرسپولیس به نتایج این تیم در لیگ چهاردهم، روز گذشته هیات مدیره این تیم علی دایی را اخراج کرد.
هیات مدیره پرسپولیس که پیش از این هم اعلام کرده بود مبلغ قرارداد دایی مانع اخراجش نمی شود، با توجه به اعتراضات پرسپولیسی ها دست به این کار زدند اما انتخاب حمید درخشان اصلا به مذاق هواداران تیم تهرانی خوش نیامد.
شاید اگر کرانچار یا فرکی یا دنیزلی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می شدند هواداران این تیم دیگر طرف دایی را نمی گرفتند و حسابی از هیات مدیره تشکر می کردند اما درخشان برای آنها مانند هندوانه در بسته است. عده ای می گویند کارنامه او ضعیف است و عده ای معتقدند درخشان در تیم های بزرگ کار نکرده و مطمئنا از نظر فنی بهتر از علی دایی است.
به گزارش بانک ورزش، حالا در آستانه چند ساعت مانده به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان شایعه ای از اردوگاه تیم سرخ به گوش می‌رسد که اصلا نمی تواند به سود این تیم باشد.
از آنجایی که اکثر بازیکنان پرسپولیس پس از برکناری سرمربی با قرار دادن عکس خود در اینستاگرام که در حال گریه کردن هستند به این برکناری واکنش نشان داده اند، عده ای معتقدند آنها برای حمید درخشان به اندازه تیم علی دایی نمی دوند و احتمال تضعیف پرسپولیس وجود دارد.
علی دایی هم هوادارنی دارد که در صورت گل نزدن این تیم تا دقیقه 60 علیه درخشان شعار دهند و سرمربی اخراجی را تشویق کنند، آن وقت است که این تیم وارد بحرانی تازه می شود. یعنی پرسپولیس تنها با دایی است که حمایت سکوها را دارد و در غیر این صورت عده معدودی جو استادیوم را علیه سرمربی تیم خواهند کرد و بازیکنان هم جنگندگی لازم را نخواهند داشت.
باید دید هواداران این نکته ها را در بازی فردا خواهند دید یا خیر. شاید آنها در صورت دیدن کم کاری بازیکنان، جو را علیه آنها و علی دایی کنند و این می تواند کمی از فشارها روی درخشان را کم کند. کافیست تا فردا صبر کنید و متوجه شوید که قرار است چه بر سر پرسپولیس بیاید.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها