کد خبر: ۲۴۹۸۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
مرد دیوانه و عصبی انگلیسی با پرتاب پارچ پر از آب به سمت دادستان دادگاه لیورپول، مجازاتش را سنگین‌تر کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، «جان کراولی» 34 ساله به اتهام ضرب و شتم اعضای خانواده‌اش پای میز محاکمه ایستاده بود.
از آنجا که این مرد بسیار عصبی و ناآرام بود شهود پرونده را با رفتار مختلف در دادگاه هدف حمله قرار ‌داد و بارها در روند دادرسی وقفه ایجاد کرد.


در این شرایط، همسر و اعضای خانواده این زن حاضر به حضور در دادگاه نبودند تا اینکه در آخرین جلسه، قاضی دادگاه با تعهد حفظ امنیت این افراد، آنها را به دادگاه دعوت کرد.


همه چیز در ابتدا مانند یک دادرسی عادی آرام پیش می‌رفت تا اینکه همسر مرد در جایگاه حاضر شد و شروع به صحبت کرد. متهم که در تمام مدت با حفاظت نگهبانان در جایش نشسته بود وقتی صحبت‌های همسرش را باب میلش ندید ناگهان از جا بلند شد و پیش از واکنش نگهبانان پارچ آب را برداشت و آن را به سمت همسرش پرتاب کرد. زن جوان جاخالی داد ولی پارچ سرگردان بر سر دادستان خورد و او را نقش بر زمین کرد.


دادستان بخت برگشته که از این ضربه ناگهانی هراسان شده بود، با جراحات مختلف به بیرون از دادگاه منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
با این حرکت قاضی دادگاه با اعلام خشونت غیرقابل کنترل این مرد، او را مجرم شناخت و اعلام کرد علاوه‌بر مجازات قبلی این حرکت متهم دست کم 2 سال و 8 ماه زندان برای او خواهد داشت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها