کد خبر: ۲۴۹۸۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی کفاشیان گفت: امروز با کارلوس کی‌روش برای آمدن به ایران هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم و به احتمال زیاد مراسم امضای قرارداد روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. من روز چهارشنبه آینده برای دیدن بازی‌های آسیایی اینچئون به کره‌جنوبی خواهم رفت و قبل از آن قصد داریم مراسم امضای قرارداد را انجام دهیم.

وی افزود: کی‌روش کار خود را از 2 ماه پیش آغاز کرده و در کنار هدایت تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا همکاری نزدیکی با تیم المپیک ما و وینگادا خواهد داشت. همچنین تیم جوانان ایران را هم زیر نظر خواهد گرفت تا این تیم‌ها در مسابقات پیش روی خود موفق شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کی‌روش برنامه‌های خاصی برای تیم‌های امید،  و جوانان ما دارد و تمامی موارد حقوقی موردنظر ما را در قرارداد پذیرفت.

کفاشیان درباره بحث برکناری علی دایی از پرسپولیس خاطرنشان کرد: من هم از طریق پیامک در جریان این خبر قرار گرفتم. به هر صورت این تصمیمی است که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گرفته و آنها اختیار دارند درباره باشگاه خود تصمیم بگیرند. من در این باره نظری ندارم اما معتقدم با توجه به اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این تصمیم را گرفته باید به آن احترام گذاشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه برخی باشگاه‌ها قصد دارند از باشگاه‌هایی که پیش از این در بازی‌های متقابل از بازیکنانی استفاده کرده‌اند که کارت پایان خدمت جعلی داشته‌اند شکایت کنند، گفت: باشگاه مطابق با مدارکی که بازیکن دارد آنها را انتخاب کرده و برای مسابقات معرفی می‌کند. این وظیفه باشگاه نیست که ببیند کارت بازیکن جعلی است یا نه. در حال حاضر هم ما مجازاتی برای بازیکنانی که مشکل کارت پایان خدمت دارند در نظر نمی‌گیریم بلکه این قانون است که باید درباره آنها تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: اگر قانون بگوید این بازیکنان دیگر اجازه بازی ندارند، ما هم جلوی بازی آنها را خواهیم گرفت اما این هیچ ربطی به مسابقات گذشته و باشگاه‌های آنها ندارد و بازی‌هایی که تاکنون این بازیکنان در آن حضور داشته‌اند بدون مشکل بوده و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها