کد خبر: ۲۴۹۷۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
ناطق نوری:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی که در سوریه بحران ایجاد شد برخی می‌گفتند این موضوع به ایران ارتباطی ندارد در حالیکه رهبر معظم انقلاب یک تنه در برابر این اظهارنظرها و در کنار مردم سوریه ایستاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری دقایقی پیش در شورای اداری استان اصفهان گفت: زمانی که در کشور سوریه بحران ایجاد شد برخی می‌گفتند این موضوع به ایران ارتباطی ندارد و ورود به مسئله سوریه به صلاح نیست در حالیکه رهبر معظم انقلاب یک تنه در برابر این اظهارنظرها و در کنار مردم سوریه ایستاد و همین امر باعث شد تا ادبیات استکبار و اسرائیل نسبت به سوریه تغییر کند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب معتقد بودند که سوریه و غزه خط مقدم ایران برابر اسرائیل است چرا که صهیونیست‌ها برای رسیدن به تفکر پوچ و واهی خود مبنی بر حاکمیت از نیل تا فرات با استفاده از حمایت ابرقدرت‌های دنیا از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند و همین امر باعث شد تا خواب‌های آشفته‌ای که جهانخواران برای تصرف سوریه و محدود کردن ایران داده بودند هرگز تعبیر نشود.

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: اکنون نگاه مردم غزه به جمهوری اسلامی ایران به‌رغم تمام تبلیغات منفی گروه‌های مختلف تغییر کرده و آنها جمهوری اسلامی و مردم ایران را حامیان واقعی خود می‌دانند چرا که در جنگ اخیر غزه کشورهایی که ادعای حمایت از مردم مظلوم غزه را داشتند هیچ عکس‌العملی نشان نداده و تنها ایران بود که مردانه وارد عمل شد، از غزه حمایت کرد و در برابر استکبار و اسرائیل ایستاد.

ناطق نوری خاطرنشان ساخت: یک روز فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند ولی اکنون آنها با موشک می‌جنگند که این موضوع از برکات اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری در منطقه و جهان اسلام مثال‌زدنی است و باید قدر وجود چنین نعمتی را به خوبی دانست و برای طول عمر ایشان به درگاه الهی دعا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها