کد خبر: ۲۴۹۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۰
عضو فراکسیون اصولگرای مجلس:
عضو فراکسیون اصولگرای مجلس گفت: در گزارش اصل 90 نقش بانک‌ها و دولت پررنگ‌تر از سایرین از جمله برخی نمایندگان مجلس دیده شده که این موضوع شبهه‌برانگیز بود.
سید علی‌محمد بزرگواری ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که گزارش قرائت شده کمیسیون اصل نود به طور نسبی خوب بود، اظهار کرد: منتهی به دلیل این‌که نقش بانک‌ها و دولت کمی در آن پررنگ‌تر از سایرین از جمله برخی نمایندگان مجلس دیده شده کمی شبهه‌برانگیز بود.
این نماینده عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که به فرموده رهبری و تصریح رئیس‌ جمهور و سایر مسئولان نظام باید با همه عوامل این ماجرا به صورت جدی و فارغ از نام‌ها و نشان‌ها برخورد شود، عنوان کرد: در این گزارش به صورت غیر‌شفاف به نقش برخی از نمایندگان مجلس در این زمینه اشاره شد که لازم است برای رسیدگی کامل به همه ابعاد این پرونده، تخلف همه اشخاص در هر لباسی با قاطعیت و شفافیت بررسی و برای تنویر افکار عمومی اعلام شود.
بزرگواری با ایراد از نحوه به رای گذاشتن این گزارش در مجلس بیان کرد: در این رابطه نیازی به رای‌گیری در مجلس نبود چرا این گزارش باید مستقیما به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شد ولی آقایان هیئت رئیسه مجلس با این ادله که تعداد 10 نفر از نمایندگان پیش از این چنین پیشنهادی را داده بودند، این گزارش را به رای گذاشتند.
این نماینده اصولگرای مجلس با انتقاد دوباره از برخی ملاحظه‌کاری‌ها و عدول از موضع شفاف‌سازی عنوان کرد: وقتی اختلاسی در این کشور رخ داده و احساسات مردم را جریحه‌دار کرده و مقام معظم رهبری نیز به وضوح از پیگیری و برخورد قاطعانه با این رخداد زشت و ناپسند سخن به میان آورده‌اند نباید میان متخلفین در مجلس و دولت و سایر قوا و دستگاه‌ها تفاوتی قائل شد.

* برخی با انداختن همه بار اختلاس به گردن جریان انحرافی سعی در رد گم کردن داشتند  
وی با انتقاد از کسانی که تنها با دخیل دانستن جریان انحرافی در این ماجرا سعی در رد گم کردن بسیاری از واقعیات این رخداد تلخ داشتند، تصریح کرد: اگر بخواهیم برخی واقعیات را در لفافه مطرح کرده و شفاف‌سازی نکنیم ذهنیت مردم نسبت به مجلس اصولگرا تا حدودی تغییر پیدا خواهد کرد.

* اجازه ندهیم سودجویان نام اصولگرایی را خراب کنند
بزرگواری در پاسخ به این سؤال که اگر نقش نماینده‌ای منتسب به جریان اصولگرایی در این ماجرا برملا شود چگونه رفتاری از مجموعه اصولگرایی در این زمینه خواهیم دید، تصریح کرد: در چنین صورتی نماینده یاد شده باید از جرگه اصولگرایی خارج شده با شفافیت نام او را اعلام کرده وی را به مردم معرفی کنیم و اجازه ندهیم برخی سودجو و منفعت‌طلب، جریان انقلابی و پاک اصولگرایی را بدنام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها