کد خبر: ۲۴۹۵۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،داستان پر پیچ و خم مهرداد پولادی با پرسپولیس با ورود داستان معافیت مشکل‌دار این بازیکن وارد فاز تازه‌ای شد. یعنی اگر حتی پرسپولیس موفق شود پولادی را به تمرین برگرداند و در این جدال خسته کننده و عجیب برنده شود، مشخص نیست که علی دایی بتواند از این بازیکن استفاده کند!

مهرداد پولادی از آن جمله بازیکنانی است که مساله معافیت از خدمت‌شان باید بررسی شود و اگر شورای پزشکی تشخیص بدهد که مدارک او برای گرفتن کارت معافیت مشکل داشته، کارت پایان خدمت این بازیکن هم باطل می‌شود. برای همین است که مهرداد پولادی تصمیم گرفته هر طور شده و به هر قیمتی فوتبالش را در آن سوی مرزهای ایران ادامه بدهد چون اگر در لیگ برتر بماند و معافیتش باطل شود، آن وقت باید به خدمت سربازی برود و دیگر حتی برای پرسپولیس هم نمی‌تواند بازی کند.

به همین خاطر از طریق وکیلش با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و گفته حاضر است طلبش از این باشگاه- 80 درصد قرارداد فصل پیش‌اش- را ببخشد و حتی مبلغی هم به پرسپولیس بپردازد اما رضایتنامه‌اش را صادر کنند تا بتواند برود. طلب فصل گذشته مهرداد پولادی 500 میلیون تومان است که گفته حاضر است آن را ببخشد و به همان اندازه- 500 میلیون تومان- هم بابت رضایتنامه‌اش به باشگاه پول می‌دهد به شرطی که به او اجازه جدایی بدهند. حالا باید دید آیا پرسپولیسی‌ها به خاطر یک میلیارد تومان حاضر می‌شوند از خیر این مدافع ملی‌پوش که خیلی هم لازمش دارند، بگذرند و به پولادی اجازه می‌دهند به تیم قطری برود یا نه.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها