کد خبر: ۲۴۹۳۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی دایی همچنان دنبال هافبک بازی ساز خارجی می گردد اما در پیدا کردن گزینه مد نظر و جذب آن وسواس بسیاری به خرج می دهد تا اشتباه فصل گذشته در خصوص مارکو شپانوویچ را تکرار نکند. دایی که گفته از روی فیلم و دی وی دی بازیکن نمی گیرد تا الان موفق نشده بازیکن مد نظرش را پیدا کند. بعد از صحبت هایی مبنی بر حضور بازیکنان آفریقایی از جمله یک مراکشی در تمرین پرسپولیس ،بحث گزینه های اروپایی و آسیایی به میان آمد. طی روزهای اخیر صحبت های مبنی بر صحبت و مذاکره اولیه با ایوان سسار از بوسنی ، الکساندر سولیک از صربستان -که در لیگ آذربایجان بازی می کند- یک بازیکن استرالیایی و میگل پرتغالی به میان آمد اما برخی از آنها حاضر به حضور در تمرین پرسپولیس برای تست نشدند و برخی دیگر را دایی از روی فیلم رد کرد.

پروسه انتخاب بازیکن خارجی از سوی دایی اینگونه است که او ابتدا فیلم بازی ها بازیکنان مد نظرش را می بیند و سپس از رابط مدیر برنامه های بازیکن مد نظر می خواهد که بازیکنش را برای تست به تهران و تمرین پرسپولیس بیاورد که خب طبیعی است برخی بازیکنان بنا به دلایل مختلف حاضر به دادن تست نشوند.
در این میان بیش از یک هفته است که فیلم بازی های دو هافبک بازیساز برزیلی که اتفاقا رزومه مناسبی هم دارند به دایی داده شده و بعد از اینکه سرمربی پرسپولیس اوکی اولیه را داده باشگاه از رابط این بازیکنان خواسته آنها برای تست به تهران بیایند. قرار است طی امروز و فردا نامه نگاری هایی برای درخواست ویزا و حضور آنها در ایران انجام شود که اگر این اتفاق بیافتد تا هفته آینده این دو برزیلی را در درفشی فر خواهیم داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها