کد خبر: ۲۴۹۰۸۸
زمان انتشار: ۰۰:۴۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

داستان مصدوميت مهرداد اولادي در ابتدا اين‌طور نقل مي‌شد كه اين بازيكن پيش از بازي با سپاهان، در تمرين ملوان، برخوردي با استوك يكي از بازيكنان داشته كه اين برخورد آنقدر شديد بوده كه به پارگي تادون‌هاي دست اولادي انجاميده! اولادي كه ماجرا را همين‌طور نقل مي‌كند، استوك هم تيمي اش را مهم‌ترين عامل پارگي تادون دستش مي‌داند.
اين داستان كه از همان ابتدا هم قدري عجيب به نظر مي‌رسيد، بعد از گذشت چند روز جاي خود را به حقيقتي داد كه از سوي اولادي و مسوولان باشگاه ملوان پنهان شده بود.

ماجراي مصدوميت اولادي از اين قرار است كه دست اين بازيكن نه به خاطر برخورد با استوك هم‌تيمي‌اش كه به دليل شكستن شيشه و بريدگي به اين روز افتاده. معلوم نيست حواس مهرداد اولادي كجا بوده كه شيشه را نديده و دستش در برخورد شديدي كه با شيشه داشته و بريدگي ناشي از خورده شيشه‌ها دچار بريدگي تاندون مي‌شود.
حالا كار اين بازيكن به اتاق عمل كشيده و به احتمال فراوان او حداقل تا يك ماه آينده نمي‌تواند براي تيمش بازي كند. نصرت ايراندوست هم كه در شرايط عادي مشكل كمبود بازيكن دارد، با مصدوميت اولادي با معضل بزرگتري درباره بازيكنان تيمش مواجه خواهد شد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها